Gå til innhold

Når kunne dere tenke dere en babys til her?hva alder på andre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en på 5mnd men vil ha en til nååååååååååå

Skrevet

Jeg har to på 4 år, og en på 5 mnd. Akkurat nå ønsker jeg ikke å bli gravid, men jeg tenker at det hadde vært ideelt med et barn til om 3-4 år. Vi får se om det blir noe av, da..

Skrevet

Ønsker meg barn med 3 års mellomrom! Så det blir ikke fler med det første.. Har endel jeg må fortrenge fra graviditet og barselstiden før jeg føler meg klar for en til.. hihihi.

Skrevet

Har to, en på 5 år og en på 6 mnd, har lyst på en til om et års tid kanskje..:)

Skrevet

Jeg har ei på 6 1/2 år og ei på 6 uker og kunne tenke meg en til om 2 år kanskje : )

Skrevet

jeg har en på 4 mnd og har lyst på en til nå..så du er ikke alene..hehe

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Gutten min er 29 dager (1 MND IMORRA) :)

Vi vil prøve på å få en til med termin når lillegutt ca er 2 år.. at jeg blir gravid når lille er 1 år og 2-.3 mnd gammel :)

Går det like fort som forrige gang blir det ikke noe problem å planlegge

Skrevet

vi har ei jente på 4 uker, og jeg vil ikke ha en til med det første... det er koslig for all del, men orker ikke 2 barn så tette... vil kose meg med Amalie en stund før vi får nr 2, men om 3-4 år håper jeg vi får en til:)

Skrevet

gutten vår er 12 uker og han er så snill at vi ikke er skremt fra å få en til tettere enn først planlagt.. i utg p klar for en til om 3-4 år.. vi får se. tror slitsomt med to bleieunger..og to år er verste alder for søskensjalusi..

Skrevet

Har en sønn på fire år og en på fire mnd. Den siste har en funksjonshemning, derfor blir det ikke flere barn her i huset. Vi vil heller følge opp dem vi har. Frister heller ikke med flere barn nå, midt i ammetåken med masse søvnmangel osv.

Skrevet

Vi har det som du ønsker :)

En på nesten 7 mnd og en på 22 mnd :)

Ønsker en til, men ikke før om 2 - 3 år.

Skrevet

Vi har en på 6,5mnd, kunne tenke meg en til sånn at det blir ca 2 år imellom...

Skrevet

har en på 7år og en på 6 uker. jeg kunne tenkt meg å bli gravid nåre minsten er halvannet til to år. men gubben vil ikke ha fler. så vi får se.

Skrevet

Jeg har og en på 5 mnd... Håper å begynne å prøve på neste snart... :o)

Skrevet

Vi har ei på 7,5mnd. Hadde i utgangspunktet tenkt oss en på nyåret når hun blir 3. Men tror vi går i gang med lagingen neste vinter, så blir det ca. 2,5års mellomrom. Ønsker ca. 2,5 års mellomrom på nr 2 og nr3 og. Så får vi se om det blir en 4. eller ikke.

Skrevet

kunne forsåvidt tenkt meg en ny en nå. men må ha foreldrepenger mens jeg går hjemme og så trenger vi større plass : )

Skrevet

har ei på 4 mnd... en utrulig lettvint unge, som dermed har gitt oss smaken på flere ;) men vi skal vente litt..

skal konsentrere oss om Mathilde-Nikoline no i nån år, bli ferdige med utdannelse å kjøpe eget hus før vi får flere ;) men om 4-5 år... å heller satse på to tette da ;)

Skrevet

Har ei på 3 år, en på 2 år og lille snupp på straks 3 mnd. Vi har planer om en til, men ikke før om 3-4 år ca. :o) Kjempe kos med to/tre tette om du har energi og mulighet til det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...