Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Det er jo en stund til,å kommer nok ikke til å pakken enda,selv om det gjør jo ikke noe om det blir gjort.. Men jeg er jo høygravid å gidder ikke stresse rundt når fødsel starter... Nå skal jo ikke jeg sove på sykehuset hvis alt er greit,men klær må jo både jeg og jenta ha =)
Guttebebi19.01.07 C") Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Er 36 + 2 i dag, og har så vidt begynnt å legge litt klær i bagen. Føler jeg har ganske god tid enda da.
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 jeg har pakket baggen til den lille=) men mangler sokker da.. hehe.. men min skal jeg pakke i løpet av uka.. ikke lenge igjen nå assa=) gleder meg masse jeg.. termin 6 feb=)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Min mens termin er 6 feb, så jeg vil pakke etter den.. Ska kjøpe ei sånn veske jeg har lyst på nå denne uka, så setter jeg den bare på badet, så kan jeg putte oppi ting etterhvert som jeg kommer på dem Vil ikke panikkpakke i siste liten liksom
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har termin 8. februar og tenker å begynne å pakke sylehusbagen i løpet av uka! En vet jo aldri hva som skjer, synes jeg har lest om så mange som føder et par-tre uker før tida i det siste at jeg vil nok slappe mer av så lenge jeg vet at det viktigste er pakket ned! )
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2007 Jeg og tenkte å bare sette stelleveska på badet å putte oppi det som trengs når jeg kommer over det.. Forhåpentligvis trenger jeg ikke så mye siden jeg vil rett hjem !
bumbibjørn Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 jeg pakket alt klart for 3 dager siden. har termin 7 feb. synes det er greit å ha alt klart om noe skulle skje før:)
cec26 Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har menstermin 20 feb.... så blir nok en stund til jeg pakker enda... begynelsen av feb tenker jeg...
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Har termin om 9 dager... Ikke ferdig med den bagen.... Puttet ett par ting oppi bare.....
Tokka Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Jeg ble akuttinnlagt torsdag og fikk vite at jeg skulle bli der frem til fødsel som skulle bli igangsatt innen 1-2 uker. Jeg var hjemme på ferie i Oslo da, og alle barneting og annet er i en annen by der vi studerer. Fikk litt panikk da. Hadde jo ikke ordnet noen ting, vasket klær osv. og vi hadde jo ikke engang bilstolen her. Heldigvis slapp jeg ut igjen.Nå har jeg søkt fødeplass der jeg var innlagt, vet jo ikke om jeg får det, men regner med det siden det nå er de som står for behandlingen av meg. Må i så fall få hentet ting og tang der vi studerer, men får ikke gjort det før tidligst til helgen da jeg skal ta nye prøver og til ny kontroll igjen denne uka, så litt redd for å bli lagt inn igjen da. Men uansett ordner det seg. Da jeg ble lagt inn fikk kjæresten pakket med tøfler, pysj, klær og litt lesestoff. Det jeg likte dårligst var at vi ikke hadde bilstolen. Så jeg stresser ikke så mye med denne bagen. Men det er jo selvfølgelig koselig å pusle med litt sånt, og får tiden til å gå!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. januar 2007 #11 Skrevet 1. januar 2007 Har ikke pakket noe enda, vet ikke hva jeg skal ha med meg......Har termin om 24 dager!! Nå skal jeg reise på skolen en uke (1,5 time borte), og samboer skal ned til nyinnkjøpt leilighet i spania og male litt en ukes tid. Så jeg "kan ikke" føde før etter dette er overstått, så derfor vil jeg heller ikke pakke ;)
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har pakket det meste, har videokamera og slikt igjen, og et kleskift til mannen min også. Jeg har 26 dager igjen til UL termin, men har hatt bagen halvveis klar i et par uker. Bort et stykke fra sykehuset (må i båt og ca en time i bil), så er betryggendes å ha det klart.=)
Bellen Skrevet 1. januar 2007 #13 Skrevet 1. januar 2007 I dag har jeg 11 dager igjen til termin, lista ligger fremme og bagen står klar, men er ikke pakket. Jeg har puttet oppi et par småting som jeg har blitt tipset om, men kommer nok ikke til å pakke den ferdig før det begynner å skje ting her. Har uansett ikke mer enn 20 min. kjøring til sykehuset så er det noe som blir glemt så her det noe problem å få hentet det senere.
samboer87 Skrevet 1. januar 2007 #14 Skrevet 1. januar 2007 Pakket bagen for lenge siden ca uke 28, har ikke lagt ned cder til føden men det er det vi mangler er i uke 38:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå