Twins i magen <3 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei, er i min 15. uke nå. Jeg og sambo er begge studenter, og tenkte å benytte oss av et eventuelt januarsalg i byen (trondheim). Termin er ikke før 1. juli. Synes dere det er litt tidlig?
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Kanskje litt tidlig, men d er jo opp til dere:) ingen som kan nekte noen å handle da:) jobber på babybutikk i tr.heim jeg:P hehe..og vet at folk har handlet tidlig, før d er synlig:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Det er halt opp til dere, men vær obs på at en lett kan skifte mening..og dermed angre seg litt. anbefaler og sette seg inn i vogner og gruble og se en stund så finner dere noe som passer dere. selv hadde jeg bestemt meg for simo fra dag 1, kjøpte det da jeg var vel 16 uker på vei(godt tilbud), men skiftet den ut etter en stund. har teutonia nå og kunne til og med tenkt meg en bugaboo, noe jeg før syntes var drit stygg men innser nå etter erfaring at den er kjempesmart:) lykke til, er kjekt og drømme en stund og:)
Twins i magen <3 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 Det er sant, vi har enda ikke bestemt oss. Men tenker på Quinny 3XL - praktisk med kombivogn. Samt at den er fin i by og på land (hjulene ser i hvertfall solide ut), og vi bor i 3. etasje uten heis, og trenger en lett og liten vogn... Men skikkelig vanskelig valg. Men noen butikker har jo bestandig vogner på salg, da. Så sånn sett er vi ikke nødt til å handle nå i januar
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Med førstemann kjøpte vi vogn i uke 16 - på tilbud, I Trheim er det vel tilbud jevnt og trutt, så dere kan jo vente litt også?
mayaya Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Sjeldent så gode tilbud som i de tider de skifter modell, da.. Synes dere skal kjøpe når dere føler for det, jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Det er ikke en spesielt lett og liten vogn altså... Blir tung med sportsdelen (som jeg forøvrig ikke liker- bebis sitter sammenkrøllet nederst når man slår opp ryggen). Men likte vognen med dreamibag (frem til ca 6 mnd). Dessuten mange som har opplevd ulyder fra hjulene. Dette var vår første vogn. Nå har jeg fått vogndilla, og hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde jeg ikke kjøpt denne... Men det kommer jo litt an på budsjett og smak og behag også. Anbefaler sterkt Bugaboo (ca 6500 kr importert fra Nederland, veil. pris 8500 i Norge) og One Tree Hill (veil. pris ca 5000 i norge, 3500-4000 fra utlandet). På OTH må du ha babybag i tilleggrem til 6 mnd) (f, ligger vel på 1700 ny, rundt 1000 brukt. Begge disse vognene er veldig lette, nette og stilige! www.bugaboo.com www.onetreehill.nl Bor også i 3 etg, blir mye bæring skal jeg si deg, puh! Lykke til med svangerskap og kjøp av vogn!
Fikk maibaby06 Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 er enig med hun som sa at du lett kan skifte mening når du får satt deg litt mer inn i vognjungelen;-) hadde selv ikke peiling, følte meg helt uvitende når jeg var de første rundene og kikket. Men så er det lurt å benytte seg av januartilbud da, hvis man vet hva man vil ha. Ang quinny vet jeg mange som har den som har skiftet den ut etter kort tid. Dreamybagen blir veldig fort forliten, de fleste ønsker å ha ungen liggende i bag til h*n er 6mnd, og hvis du får en unge som vokser fort vil du snart ikke få plass til unge og dun/lammepose. Min er født i mai, og hadde ikke hatt plass i dreamy'en i tre mnd engang som han skjøt fart i lengde, jeg vurderte nemlig også den i begynnelsen men ble frarådet av en selger. Jeg har en lett trehjuling og en emmaljunga city cross, og det er faktisk city'n som er lettest å få opp trapper, trehjulingen blir for "lett" og ustabil hvis du skjønner. Sikkert mange som er uenige med meg, og derfor er det vanskelig å orientere seg i vognjungelen før du har vært en del rundt og sett. Lykke til med valget av vogn!!:-)
Twins i magen <3 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2007 Ja, vi får se litt. Synes jeg får høre mer og mer negativt om Quinny-vogner også (Har selv sett hvor liten den bagen er :S). Har hørt mye bra om Emmaljunga f.eks. Vi får se litt til tror jeg... tror uansett jeg vil ha svart vogn, kanskje med litt rød farge på Så fargen tviler jeg på at jeg vil angre på.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 jeg syns det er alt for tidlig.. hadde ikke tenkt tanken engang.. skal hente min vogn neste onsdag.. er da 37 uker.. men bestilte den ganske tidlig.. men de oppbevarer den i butikken så lenge.. det kan jo være dere kan gjøre noe sånt da? Betale halvparten.. eller et depositum.. så kan vogna stå i butikken.. så henter dere den når dere er litt lengre på vei.. jeg ville iallefall ikke hatt vogna hjem så tidlig.. men det er meg da.. litt pessimist kanskje.. men mne.
Twins i magen <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2007 Skjønner godt hva du mener.. er veldig pessimist selv jeg, har trodd at dette er dømt til å gå galt. Men den lille lever enda i hvertfall Ser at de starter kjempesalg på Barnas Hus i Trondheim 22. januar, så da blir det nok til at vi venter... selv om de har en kjempefin Simo kombivogn 2006-modell til 3999,- Veldig vanskelig dette med vogn, men ser at Quinnybagen blir liten når svigermor skal sy skinnpose til oss... baby eller skinnpose liksom
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du vil ha rød og sort vogn, hadde jeg gådd for bugaboo. Der kan du ha mørk grå(ser ut som svart nesten) og rød sammen(velger fargene uavhengig av hverandre). Har sett denne med et rødt og oransj røros pledd til(drømme drømme:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 sjekk babytrader.dl der sender de fraktfritt:) og du får oppgitt prisen i norske kr.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 2. januar 2007 #15 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har kjøpt meg en OTH og jeg har termin 3 dager etter deg. ) Fikk tak i vogna brukt og har forbantes meg på at jeg skal ha den vogna uansett om dette svangerskapet går bra eller ikke. I mine øyne så er det den beste vogna jeg kan få tak i når det ikke er aktuelt med Bugaboo.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #16 Skrevet 3. januar 2007 Hei. Jeg er 13+3 nå og har bestemt meg for hvilken vogn jeg skal ha. Kjenner også ei som jobber på barneutstyrs-butikk, og hun er enig i at jeg har gjort et godt valg ... Så når jeg er 16+1 bærer det rett på salget for å anskaffe vogn. Ja, det er litt tidlig, men svangerskap går som oftest bra. Og dersom det skulle gå galt med dette kommer vi til å prøve igjen. (Har termin 10 juli og hører også til i Trondheim!)
Strålende Skrevet 3. januar 2007 #17 Skrevet 3. januar 2007 Hvilken vogn skal du ha da, tingeling_80 ?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #18 Skrevet 3. januar 2007 hadde jeg vært dere hadde jeg nok benytta meg av salget ja! var salg på vogna jeg kjøpte å den kjøpte jeg i uke 19.. ) er i uke 30 nå og alt har gått fint.
Twins i magen <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 3. januar 2007 Så bra det ikke er bare oss Fant ei vogn vi synes er perfekt, Basson Roma III var det vel. Rimelig vogn som ei venninne av meg har og er fornøyd med. Litt tung, men med våre mål er det fare for stor baby...hehe Så i morgen den dag bærer det nok til butikken! Føles litt stort... Butikken hadde også et startpakketilbud med den vogna, bilsete (som kan settes på vogna), stor sprinkelseng (den var nyyyydelig), stellebord, bleiebøtte, sengekant (sånn beskyttelsesgreie), sengesett og muligens noe mer til 7999,-.Så vi vurderer det da. Selve vogna (duovogn inkl. stelleveske og myggnett) kostet 3999,-. Synes det var ganske billig...
mayaya Skrevet 3. januar 2007 #20 Skrevet 3. januar 2007 4000 for resten virka som ganske normalpris da, tror man kan få bedre nå på salget... se om det er akkurat det dere vil ha, er det det, så er det jo fint å være ferdig med det..?
Twins i magen <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 3. januar 2007 Ja, det har vært så mye spekulering. Simo kombivogner ligger også på 3990,- på tilbud. Fant en Emmaljunga på salg til 5500,- ca, det er jo en helt annen kvalitet og en helt annen vogn, men likevel.. Tror vi blir fornøyd jeg
mayaya Skrevet 3. januar 2007 #22 Skrevet 3. januar 2007 ja, jeg mente ikke i forhold til prisen på vogna nå altså, men på resten....
Twins i magen <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 3. januar 2007 Jaaa,sånn ja hehe... spekulerte litt på det... i forhold til hva man kan få på ikea f.eks. blir det ikke spes billig, men ifht originalpris på senga, stellebordet osv er det det. Heeelt forelska i den senga, hehe Så derfor har vi bestemt oss for å kjøpe vogna og senga, blir billigere enn tilbudet, så kan vi kjøpe resten andre steder. Spes i og med at stellebordet ikke er ideelt for oss
mayaya Skrevet 3. januar 2007 #24 Skrevet 3. januar 2007 nettopp :-) det jeg mente at dere burde vurdere, om det var alt sånn som dere ville ha, eller om det var tilbudet som fristet :-)
Twins i magen <3 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 4. januar 2007 Da har vi kjøpt vogn, kun den Litt av et skritt føler jeg... men tror vi blir kjempefornøyde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå