Gå til innhold

uff dette var ekkelt,ble pære full i går, var ingen plan, våknet på sofaen til naboen i dag kl.07.30 :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke greit d der nei...hehe

Skrevet

Litt morsomt også da. Hihi. Klærne var fortsatt på?

Skrevet

Ja takk og lov for det:) hi hi.

Skrevet

Bra det bare ikke er jeg som turna full i går. Er full av nerver i dag,dreit skikkelig på draget i går. Kvelden begynte fint, spiste middag hos mor og far,låg Andrine og Andre og begynte på rødvin. Ble med typen til søsteren min (som er offshore)på fest, endet opp i køyen med han 3 j..... ganger i går(desverre) men verst av alt...han kommer til meg i kveld så det blir vell ride ranke et par ganger da også... Hva gjør jeg????????? søsteren min kommer hjem på torsdag, jeg trengte virkelig en mann,har bestemt og foreløbig ikke si noe til søsteren, late som ingenting og k....e når hun er offshore... Får sikkert MYE pes nå men dere aner ikke hvor mye jeg trenger det, eneste minus er jo at det er min søsters kommende ektemann, og det blir nok krig i familien.....

Skrevet

Ta deg sammen!

Man ligger ikke med typen til søsteren sin og man gjentar det iallfall ikke i edru tilstad.

Jeg håper virkelig du får en del pes... for det fortjener du.

Skam deg.

Skrevet

jeg håper virkelig for din del at dette bare er sprøyt stakkars søsteren din om det er sant. og hvorfor skammer du deg ikke mer. gjenta alt i dag, med fult overlegg fy f***. jeg er glad du ikke er søsteren min.

ikke det at typen hennes ikke burde skamme seg å. men det er værre for henne å kutte ut deg.

du burde holde deg unna han og finne en måte som gjør at søsteren din finner ut hva slaks dritt sekk han er. og så rører du ikke andres typer mer.

Skrevet

Føler meg ikke så bra akuratt,er helt klar over at eg børr skamme meg, men eg klarer ikke stå imot, nå er ungene lagt så snart kommer han,har bestemt meg for og nyte han i fulle drag i kveld så avslutte det hele etter på.

Skrevet

Søsteren min skal aldri få vite det.

Skrevet

Fy flate for en dritt kjerring,fatter ikke at det går an.. Har du hørt om samvittighet?

Skrevet

Det er ille nok at du driver med det du gjør, men du skriver over her at dette er din søsters kommende ektemann - vil du virkelig at hun skal gifte seg med en sånn drittsekk?!? Da er du søren meg verre enn han, spør du meg...

Håper dette bare er en syk, syk spøk...

Skrevet

Gidder ikke ta i mot all den møkkaslengningen her. Det må være lov og tenke med musa av og til og ikke alltid med skallen. Er dere misunnlig kanskje? har hørt om samvittighet vist ikke hadde eg ikke tenkt sånn på dette og avsluttet det etter i kveld.

Skrevet

Desverre så er det ikke en spøk, beklager,

Skrevet

Håper virkelig dette er en spøk. Synes det er ekkelt at noen kan være så slem mot sin egen søster! Har du ingen samvittighet!?

Alle trenger kanskje en mann en gang, men da tar man IKKE mannen til noen i familien, så desperat går det da ikke ann å være.

Synes synd på de som har deg i familie da, håper dette er en spøk...

Skrevet

Dette MÅ være en syk syk spøk, og det er sikkert noen hersens drittunger som driver spøken.

Ingen normale mennesker ville gjort noe sånt, og i allefall ikke mot familie. Det mener jeg. Helt oppriktig, dette er da ikke normalt?

Skrevet

Kan dere være så snill og se det i fra min side også: jeg er ingen drittunge er 36år har tvilllinger på snart 2mnd, ble forlatt av faren til barna når jeg var 11 uker på vei,han fant seg en yngre, Jeg gjorde et feilgrep i går i fylla, låg med min søsters kommende mann 3 ganger,det har allerede skjedd jeg trenger han kan det skade mer en det i såfall har gjordt? Min søster pleier aldri holde på en mann lenge av gangen, hun er yngre en meg 25 så hun kommer nok til og bytte mann et par ganger til i livet,han hun har nå er mer på min alder en hennes,43år. Men de har bestemt seg for og gifte seg pga må ta prøverør hun har pco, kjenner jeg henne rett varer dette forholde aldri alikevell.. Begynner å få kalde føtter etter all dritten her inne,

Skrevet

Men hvis du virkelig MÅ ha deg en mann så skulle det vel ikke være noe stort problem... Masse menn der ute som er ute etter et kjapt nummer. Orker du virkelig å ha deg med søsteren din sin mann?! Uansett hvor dårlig forhold de har.... Synes det er galt å gå etter søsterens eks også, jeg! Da er det i alle fall galt når de fortsatt er sammen!!! Selv om det kanskje blir slutt en gang.

Skrevet

Tror ikke du kunne forvente annet enn drittslenging da du skrev det du gjorde...og det tror jeg du vet også...

Skrevet

Klart vi ser det fra din side! Stakkars deg.

Klart du kan knulle typen til søstra di siden han er så mye eldre enn henne.. Og stakkars deg siden du er singel.. Er det en grunn til du ble forlatt, kanskje?!?!?!? Mulig det lyser litt gjennom her at rullegardina er bittelitt dratt ned...?

Ingen drittunge siden du er 36? Eh, snakk om å møte seg i speilet med den historien...

Og du, du gjorde ikke et feilgrep når du lå med han tre ganger...

Sorry, men har liten tro på at dette er en sann historie i utgangspunktet.. Er den det fortjener du hvertfall all dritt fra alle hold!

happy new year, miss Sophie

Skrevet

Godt du visste hvor du var da! Min yngre søster hadde ikke peil på hvor hun hadde planet..... Gærne jenter!

Skrevet

Det jeg svarte her var selvsagt til HI og ikke til disse søster greiene over her :) Usj da!

Skrevet

Hehe.... Det MÅ jo være et bullshit inlegg =)

Nekter å tro noe annet.... Ingen som er så skutt i nøtta å gjøre noe slikt..... ;)

Skrevet

herregud..at det går an.. hvis det derre er sant så er du virkelig det mes egoistiske og ekleste menneske på jord. driver å puler på søsteren sin type..herregud.. og i tillegg vil ha medlidenhet..herregud...tør ikke stå frem med nick heller

Skrevet

Vist dere lurer på hvordan det gikk i går ble det 2 omganger i køyen så et nervesammen brudd, føler meg laaaangt i fra pigg nå, tror vettet slo inn så en hammer i bakhuet....angrer så fælt,har avtalt og ikke si noe til søstern min, men nå ringer han meg hele tiden, vil komme til meg i kveld også, enda jeg gråt og gråt i 2 timer til han her i går pga anger og nerver... er redd jeg ikke klarer og si nei så mye lengre.... Ungene skal til faren..

Skrevet

svake menneske sier jeg bare! Toske haue!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...