Gå til innhold

Spiser og spiser....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, jeg føler meg så slaskete og overspist. Har gådd opp 4 kg på en uke...!!:(( Er så deppa..Syns det er tidlig..Er bare 13 uker idag..

Er såå redd jeg skal slite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men no er det jo jul - ein et jo feitare mat i jula og ein et mykje oftare enn ein vanlegvis ville gjort!! Vil tru at det er meir julemat enn baby du har gått opp no sidan det er så tidlig, men kven går ikkje opp i jula?! Dessutan får du auka blodvolum og brysta veks, så 1-2 kg kan jo ligge der!

Du får heller prøve å ete litt sunnare no ut på nyåret, og ikkje tenkje på at det vart mykje mat i jula. Det er aldri for seint å snu, og du vil jo ikkje slite seinare så lenge du ikkje proppar i deg snop, potetgull og brus kvar dag til du skal føde. Ein føler seg jo ofte meir vel når ein et sunt, sjølv om det usunne ofte smakar best *onde onde potetgullet*

Skrevet

Kom hit, så skal du få spysjuke av meg... Jeg var redd jeg hadde lagt mye på meg i jula, men så spydde jeg av meg alt og vekta viser 400 gram opp siden 14 desember. Ikke den morsomste slankekuren akkurat.. får håpe det gir seg snart.

Skrevet

Uff uff...Spysyke er ikke noe morsomt..:((

Håper du blir frisk snart da..:) Skulle ønske jeg kunne få litt av deg..Da hadde jeg holdt meg unne all den dritmaten..:(

Skrevet

Du kan ta det helt med ro.Noen går opp fortere enn andre mens andre går opp seinere.Det ordner vel seg.

Skrevet

Ja, gjør vel det..Men jeg får panikk..:( Sikkert pga jeg har slitt me spisforstyrrelse som jeg er på god vei å takle nå da. Prøver iallefall.....

Skrevet

Juleferien er et eneste langt måltid! Men i morgen er det hverdag igjen, og da normaliserer ting seg. Jeg går for å spise kjøleskap og godteskuff tomt nå i kveld og så begynne med ny frisk i morgen.

Da kjøper vi masse frukt, spiser kylling, ris og salat til middag og rusler en tur rundt nabolaget til kvelds. Med et eple i hånda og frisk luft i håret i morgen kveld blir livet vel verdt og leve! :-)

Disse julekiloene bruker vi opp når vi banner og sverter over dryssende juletrær og julepynt som skal vaskes og ryddes ut av huset neste helg.

Godt nyttår alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...