Gå til innhold

puppenekt midt på dagen...hva skal jeg gjøre da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på 8,5 mnd nekter å ta puppen midt på dagen? Han tar den fint på morgenen og som regel på kvelden...pleier å gi han pupp kl 06, kl 09, kl 15 og kl 19...skal jeg kutte ut kl 15-puppen og gi mme (vet ikke om han er interessert i det heller da), eller holder det med middag og vann (han drikker lite vann, får i han max 40 ml pr dag...)?

Skrevet

hvis han ikke vil ha pupp,så ville jeg ha latt være å gi han den,og i stedet prøve med litt vann eller mme:) kanskje han etterhvert kommer krypende og ber om en liten melkeskvett?;)

Skrevet

Vi har samme problemet. Hs sa at jeg bare skulle tilby og vil han ikke ha så vil han ikke ha. Gutten min vil bare ha pupp morgen og kveld og får ikke mme utenom.

Hs sa vi kunne koke opp vann med nypeekstrakt i hvis vi var usikre på om han fikk i seg nok væske.

Tilby pupp til vanlig tid og tilby vann ellers. Gutten vår får tilbud om vann minst en gang i timen hele dagen.

Skrevet

Har det også slik noen dager nå(har foresten hatt det slik hver dag i 5 mnd, men er blitt bedre nå) ! Jeg tilbyr alltid etter hver dupp(da er hun ofte så trett at hun ikke helt vet hva hun gjør, hihi), men ikke alltid hun vil ha. Jeg tenker som så: mange små super er bedre enn ingenting ;) Ammer alltid inne på et mørkt rom, ellers kan jeg glemme det...!

Skrevet

Takker for svar...Har planer om å trappe ned på ammingen etterhvert nå, for skal straks tilbake på jobb, men da gjør jeg som vanlig og tilbyr puppen, og vil han ikke ha så passer jeg heller på å tilby vann ofte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...