Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Aderma krem smurt i et tykt lag etter kveldsstell! Det fungerte for oss! Gikk bort etter 2 dager..
~Endorfina~ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 Skal den vaskes av om morgenen? Har også hørt at 1%salisylsalve kan brukes, men ikke hørt noen som har erfaring fra den.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Vi fikk anbefalt salisylsyre olje 5% av hs,fåes kjøpt på apoteket. Har vært knall effektivt her. Du skal ta det i hodebunnen om kvelden, ta på en bomulls lue,la barnet ligge med det natten over og kamme det ut med en tett barnekam, vi har brukt chicco sin kjøpt på apoteket. Gjentas dag etter dag til allt er borte.
Amabolla Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Vi prøvde salisylsalve-funket ikke i det heile tatt hos oss. Det som har funket er en babykam-kam lett over hodebunnen slik at det som er løst følger med-smør inn med A-krem-gjenta gjennom ett par dager. Dette ser ut til å fungere-nesten alt er borte. Ei jeg kjenner som jobber på apotek anbefalte olje-hvilken som helst olje.
Lumsk Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Vi har bare smurt inn hodet med badeolje vi. Det funket fint det også.
~Endorfina~ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har smurt med babyolje og vasket av, skrubbet litt med fingrene. Har ikke funket, men har heller ikke brukt noen babykam etterpå. Får stikke ogkjøpe det da
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har prøvd alt som går ann å prøve... Det eneste som har funka her er A Derma krem og Locobase repair sammen. Smører hver kveld, først A Derma så repair. Det er nesten ingenting igjen nå. Men tror det er veldig forskjell på alle babyer, for på noen går det vekk etter få dager, mens andre (som på min gutt) kan det vare i mange mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå