Gå til innhold

BIM-treff for sommarmagar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lyst!! Er fra Vestfold da, men hadde vært gøy å treffe dere fra Oslo og;) (Er opprinnelig fra Akershus/Ski). Vi er like langt på vei vi, Tosofo:) Gøy å se andre Junimager og;) Tenker jeg kombinerer med litt shopping når jeg først er i Oslo..og litt besøk av familie den helga:)

Annonse

Ajf78

rmaria'termin20juni'

jamis

Sommerbaby07

angie84

tosofo y el chiquitin

Lunas06

pillis

junimamma82

Tristane (kjem kanskje litt seint?)

-ee-

Majsa's mamma (med forbehold)

Bubbles

Hattifnatt (med forbehold)

Kanskje eg må bestille bord litt tidligare, så vi set påmelding til onsdag (sidan vi er så mange). Men bestiller bord til alle på lista + ein eller to ekstra viss nokon ikkje får det med seg før i siste liten

No har vi blitt skikkelig mange!! Dette blir artig :) Gler meg til å treffe dykk jenter!

Ajf78

rmaria'termin20juni'

jamis

Sommerbaby07

angie84

tosofo y el chiquitin

Lunas06

pillis

junimamma82

Tristane (kjem kanskje litt seint?)

-ee-

Majsa's mamma (med forbehold)

Bubbles (med forbehold)

Hattifnatt (med forbehold)

Randi25

ego1407

Annonse

Hei! Hadde vært hyggelig å være med, men er usikker på om det lar seg gjøre 12 januar. Siden det blir bestillt 1-2 ekstra om noen har skrevet med forbehold i parantes, tar jeg sjansen på at det blir plass til meg også hvis jeg ser på fredag at anledningen byr seg til å komme. Er det greit?

Skulle det ikke passe nå satser jeg på neste gang. Det blir vel flere treff:-)

Vet det er veldig seint, men er det plass til en til? Helt ny på forumet her, men kunne gjerne tenke meg å være med på et treff. Men jeg møter ikke opp hvis jeg ikke får en bekreftelse på at det sannsynligvis er plass; litt styr å dra til sentrum bare for å ikke få plass :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...