Gå til innhold

teit spørsmål:)


cath26

Anbefalte innlegg

hei hei jenter,og godt nyttår:)

 

jeg har et super teit spørsmål, men men...

 

jeg er veldig høy 1.80cm og veier 60 kg (vært tynn hele livet) alle sier til meg at magen kommer til å vises tidlig, siden jeg er så tynn, men jeg tror jeg leste et sted at høye jenter fikk mage seint, fordi babyen "gjemte" seg langs ryggraden? he he.. noen som vet om det kan stemme?

jeg har ikke fått noe mage enda, er bare 6+0 i dag, men vil jo gjerne at det skal vises så fort som mulig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns ikke det er et teit spørsmål.. :) er ganske lav jeg da, men vet om høye jenter som får mage både tidlig og sent, akkurat som på lave jenter... :) det er bare rett og slett forskjellig fra person til person, magen kommer når den kommer.. :) babyen kan "gjemme" seg på alle typer kropper, så tror egentlig ikke det er spesielt for høye personer..? og om du er førstegangs, kommer ofte magen sent uansett.. :) men også der er det forskjeller..

 

skal ikke påstå at alt dette nødvendigvis stemmer, men er slik jeg oppfatter det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du er ikke alene om å ville ha mage med en gang..! ;) jeg er 11+5 i dag, og har bare en mage som er formet fra å være litt ekstra på kroppen, til å bli mer som en kul... :) vises bare når jeg er ganske avkledd... hehe.. :P gleder meg til den blir større, så jeg ikke ser småfeit ut.. :P

 

andre folk legger på seg i jula og får større mage, jeg tar av meg i jula, men får allikevel større mage... hihi.. :P litt rart, men digg allikevel..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar hollow3 :)

 

du har nok helt rett, alle er forskjellige. Noen ganger skulle jeg ønske det var et fasit svar på hvordan det kom til å bli, sllik at man hele tiden visste hva man hadde i vente:) jeg er veldig spent på alt, dette er min første, og jeg har ingen veninner som har fått som jeg kan sammenligne med.. godt jeg har bim!! har lært så mye her:)

 

er du langt på vei hollow3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.. jeg er litt treg med skrivinga, ser du hadde skrevet hvor langt du er på vei:) jeg gleder meg voldsomt til de 12 ukene skal gå.. du er jo nesten i mål der du:) så deilig det må være! jeg tør jo ikke slippe jubelen løs før jeg er litt lenger på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er utrolig deilig å være så nær..! :) selv om det kjennes ut som om det går skikkelig sakte, er man plutselig der..! så du blir sikkert overrasket over at det ikke tok lengre tid.. :) et fasitsvar hadde vært veldig greit..! ;) men samtidig hadde det nok blitt ganske kjedelig om alle graviditeter hadde vært like.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...