Gå til innhold

Noen som please vil gjette på meg?? :-) :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i min uke 18 nå, skal på ultralyd til fredag, så håper de kan se det da.....

Jeg var kjempe kvalm fra uke 7 til uke 11 ca.. Spesielt kvalm om morgenen, men egentlig ganske uggen hele dagen...

Mye trøtt, bedre nå..

Fikk fort mage, har stagnert litt de siste ukene nå..

Glad i klementiner, men er alltid det før jul...

Druer er nam

Er ikke så begeistret for kjøtt eller ost.

Mye tørst - elsker pepsi Max, men liker egentlig all brus.

Ikke dilla på noe spesielt.. Spiser like mye søtt og sunt som jeg alltid har gjort.

Fått store pupper

Litt uren hud på haka + ryggen..

Tørt og livløst hår

Hadde sex 2-3 dager før eggløsning, men også natten etter eggløsningen.

Har 2 unger fra før .. Ei jente og en gutt... Er veldig nysgjerrig på hva det nå blir... Egentlig ikke likt noen av mine andre svangerskap...

Fortsetter under...

Hei

Jeg var på ultralyd på fredag. det var kjempe gøy å se den lille, så helt perfekt ut :-).

Kjønn er jeg derimot litt usikker på.. Vi sa vi gjerne ville vite, hmm.. så spurte hun hva vi trodde det var.. Mannen min svarte helt sikkert JENTE.. Da var hun jammen litt usikker, hun mente hun hadde sett noe.. Dette må du finne ut av sa vi.. Hun ble litt irritert på seg selv fordi hun hadde sagt noe, fordi nå ville jo ikke ungen vise noen ting :-). En veldig blyg unge,,, Hun dyttet og gjrode alt for at ungen skulle snu seg, men nei da... Helt til slutt så sa hun her.... prøvde å vise oss et eller annet, men ikke sikker jeg altså.. Hun sa at hun ikke var mer enn 70 % sikker på gutt, så hun ville ikke male om rommet....., men det var greit å ha et guttenavn på lager..

Nå vet vi faktisk ikke, syntes dette er værre jeg.. Hadde hun sagt 90 % gutt, så hadde jeg vært sikker... Vi må nok bestille oss en privat i tillegg, tenker på 3D ultralyd.

Hvis det er en gutt jeg har i magen, så vet jeg nå at man ikke kan tro på kjerringråd, fødselskalendere, spådamer, tester og magefølelse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...