Gå til innhold

Hjelp! Jeg går NED i vekt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå 6+6. Fant ut at jeg var gravid for en uke siden og har spist omtrent som normalt +litt julekaker. Likevel, ser det ut til at jeg går ned i vekt. Er ikke det litt rart?? Veier meg ikke ofte, men pleier å veie rundt 55. Til morgenen i dag veide jeg rett under 52. Er det vanlig??Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..! :) det er helt normalt å gå ned litt i begynnelsen, like normalt som å gå opp eller å holde seg på samme vekta.. ;) det er en liten i magen din som tar næring og energi i fra deg, så blir nesten som litt ekstra trening.. :P

 

og det er ikke farlig for babyen så lenge du får i deg mat, den tar det den skal ha..! så tror ikke du trenger å bekymre deg.. ;) ei jeg kjenner har litt ekstra på kroppen, hun gikk ned 25 kg i svangerskapet, men fikk i seg næring, og hun har en velskapt, flott sønn....! ;)

 

jeg har også gått ned noen kg, men det virker som om det går bra allikevel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem. Jeg gikk opp totalt 3 kilo i mitt forrige svangerskap. Jeg var mye dårlig og kastet opp hver dag. Man kunne se at kroppen min ble tynnere. Men jenta mi var 3900 gram og 52 cm. Hun sugde nok til seg det hun hadde behov for av næring. Det var heller ikke snakk om dette på svagerskapskontrollene - babyen vokste jo som hun skulle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det var betryggende å høre. Ikke akkurat en problemstilling jeg hadde forutsett da jeg fant ut at jeg var gravid, så godt å høre det ikke er noe i veien.. Regner med dette ikke akkurat er noe som vedvarer!

 

Men bestilte en stor pizza med ekstra ost i dag uansett, for å være på den sikre siden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, hørtes lurt ut..! ;):D kanskje jeg også må gjøre det en dag..? :P takk for fin unnskyldning..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...