Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 har en jente på 9 mnd.verdens herligeste!men er litt frustrert.hun er så sutrete!jeg kan ikke sette henne til å leke en liten stund.for går jeg to meter bort begynner hun å sutre eller grine...vil helst vi sitter med henne hele tiden. har jeg skjemt henne ut helt? noen råd fra erfarne?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 d som er lurt da,d er å bare ta en tilfeldig dag der du lar henne få skrike litt før du gir henne oppmerksomhet...gå å gjør d du skal og la henne få kave litt.. du har nok skjemt henne litt bort ja...hun har nok blitt vant til at når hun sutrer litt så kommer mamma...dårlig uvane...barn må kunne leke litt alene.... Jeg brukte denne "metoden" på min 4 mnd gamle sønn,brukte bare en dag og d hjalp... neste dag var han som en drøm..lekte tålmodig alene og sutret kun når han trengte kos eller mat:) håper d funker for deg også
wergis Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Hei, Du har nok ikke skjemt henne bort. Ho har nok seperasjonsangst - mange barn har det mellom 7 - 10 mnd alderen. Har en gutt på snart 9 mnd selv og han er likedann. Broren var også slik. Det er fryktelig hardt og slitsomt når det står på. Men det vil gå over. Du kan jo hvis du vil la henne skrike, men tror nok at det bare vil blir vondt verre. Husk ho er svært knyttet til deg og sin far. Og hvis dere overser henne i denne perioden, kan ho kanskje bli veldig utrygg. Eg har valgt å bare holde ut og ta han med meg overalt. Lykke til!
♥Gullonga`n♥ Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Sånn er der her også... Min er nettopp blitt 8 mnd. Hvor lenge varer denne separasjonsangst-perioden??
wergis Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Varer til de er ca rundt 10 mnd, men det varierer selvfølgelig fra barn til barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå