Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 eller ammer dere før dere steller osv? jeg ammer på sengen så legger jeg gutten min ned i vuggen sin.
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har ammet i senga fra dag en...hun er nå 10 mnd og jeg gjør det enda! koser seg hun da
fjell og fjord Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 jeg ammer i senga etter stell så sovnet hun med puppen kanskje det er ikke noe god vane for jeg flytter henne i egen seng etter at hun sovner og sover ca. 5-10 min så må jeg forsiktg flytte henne og hvis hun våkner da må alt på nytt igjen nå hun har blitt større ca 7 kg og dette blir vanskelige.... har samsovnet flere ganger opp til kl.6 om morgenen nå er det ikke så mye fare for krybbedød nå er hun 5,5 mnd men det sier så at ikke er god vane å sovne med pupp- forstår ikke helt hvorfor.... kanskje blir det vanskelig å avvene...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 steller og ammer-legger..men prøver å legge han våken..så jeg ammer i stua:)
langevipper Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Oda sovnet med puppen til hun var ca 5 1/2 mnd, helt til hun godtok smokken. Det var ikke noe problem å legge henne våken i sengen sin etter det. Jeg har sittet med henne til hun har sovnet alt fra noen minutter til 20 min. Ikke noe å avvenne her ihvertfall, har lagt henne i 7:30 - 20 tiden når hun har visst at hun er trøtt og da har det gått som en lek.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Du som sier at det ikke er noe fare for krybbedød når babyen er 5,5mnd bør kanskje oppdatere deg litt. Det er fare for krybbedød helt til de har blitt mange år!
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Her er det stell,grøt så amming på rommet. Sovner sjeldent ved puppen så han blir lagt våken så han sovner av seg selv. Han er 6,5mnd.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 her steller vi og tar på pysj,så gir vi han grøt og vann åsså avslutter vi med pupp i sofan på stua... da blir han som oftest ganske søvning,av og til sovner han også...og vi legger han
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Her er det kveldsmat, stell/bad, et lite eventyr, så pupp, så senga! Så er det natta! =)
~Endorfina~ Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Grøt først, så på med pysj, kose&leke litt til hun er ordentlig trøtt, og da kjøre innpå med pupp før hun bæres inn i seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå