Gå til innhold

canesteen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke canesteen stikkpiller og krem nårman er gravdi? står reklame alle steder om at man kan det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men bruk fingrene, ikke applikatoren når du fører inn pillen. Ellers går det greit å bruke Canesten ;)

Skrevet

ok. har endel utflod, så tenkte jeg skulle prøve det. så lenge det ikke skader, kan man nok ikke ta det for mye vil jeg tro.

Skrevet

Du skal kun bruke canesten ved mistanker om sopp infeksjon i kjeden, eller forebyggende hvis man er mye plaget med sopp. canesten vil ikke virke nedsettende på utflod produksjonen. husk også på at det er normalt med økt utflod når enn er gravid

Skrevet

ja vet det. men masse utflod. Trusa er våt med en gang nesten ( sorry detalj). Og av og til syntes jeg det lukter vondt. men det kan jo være lekkarsje også.... og da er det jo normalt med litt lukt vil jeg tro. er litt plagsomt å måtte skifte truse hele tiden...

Skrevet

hva med et truseinnlegg???=)

canestenen vil kun gjøre utfloden mere kladdete. tro meg har lang erfaring med canesten pga "kronisk" sopp infeksjon. og jeg måtte behandle meg et par ganger i mnd for noen år tilbake.

Skrevet

hvorfor med fingrene? jeg tok canesteen i går og brukte den hvite innførings tingen som fulgte med.. lille gutt sparker som bare det i dag så jeg håper ikke han har tatt skade av det?

Skrevet

jeg fikk beskjed på apoteket å man ikke skal ta stikkpillen når man er gravid. men kremen kunne man bruke da.

Skrevet

D står i pakningsvedlegget og i Felleskatalogen at man KAN ta stikkpille, men BØR sette den inn med fingrene...

WHY?

Skrevet

tror nok det kan være at man ikke stikker stikkpillen så langt oppi med fingrene,.. det blir litt mer "kontrollert" enn hvis man skal bruke denna innføringsstaven..

Skrevet

legen min sa det at man kan bruke stikkpillene også, hun anbefalte meg det. men at jeg måtte bruke fingrene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...