Gå til innhold

nytt år, nye muligheter. Likevel har jeg det ikke bra...

Anbefalte innlegg

Et lite syteinnlegg dette...pleier å bli litt smådeppa på slutten av ferier. Uansett, dette er ikke helt nytt, men kommer over meg av og til.

Jeg er sammen med verdens snilleste, godeste fyr. Han er sinnsykt glad i meg, gjør alt for meg, er min beste venn og har egentlig alle kvaliteter jeg vil ha i en mann. Jeg er veldig glad i han.

MEN

jeg er en veldig rastløs type, kjeder meg raskt. Nå når vi venter på å komme igang med første forsøk, føler jeg livet mitt bare står på vent....med det meste egentlig.

Jeg føler vel egentlig at de siste to årene bare har vært på stedet hvil...andre får barn, gifter seg, reiser på spennende steder og har det fint sammen. Jeg er glad i mannen min, men sexlivet mitt (vårt) har nesten blitt ødelagt. Jeg vet at alt sitter i hodet mitt, men etter at vi begynte å tenke på at det skulle bli barn ut av sex`n, ble det mye fokus på det for meg. Man føler seg mislykket etterhvert, og hvem vil vel fortsette med noe man ikke får til??

Føler ikke akkurat at livet er på topp om dagen, og rett og slett kjeder meg voldsomt. både sammen med sambo og vennene våre. Alt er så innmari forutsigbart!! Nyttårsaften i går...-.jeg var så lei! ønsket meg alle andre steder. Men andre folk jeg ikke kjenner så godt eller faktisk eventuelt alene.

Uff, når jeg leser gjennom dette ser jeg at dette blir patetisk. Tror at jeg må ta tak og gjøre noe hyggelig for oss. Og kanskje blir det bedre når hverdagen får satt seg igjen. Men det var godt å skrive ned følelsene, selv om jeg ikke helt får fram hvordan det er....

HÅPER PÅ ETT GODT NYTTÅR TIL OSS ALLE!!!!!

Fortsetter under...

Hei og godt nyttår!

Kjenner meg ganske godt igjen i det du skriver, i nesten alt faktisk. Vi har prøvd i 2 år å bli gravid, lykktes i sommer (juli) men mistet i uke 7. Etter det er jeg blitt helt fraværende, klarer ikke være meg selv. Alle rundt meg får barn og gifter seg akkurat slik du skriver, bare meg igjen i vennekretsen som ikke har fått barn, Har endelig fått meg time hos gynekolog i midten av januar til samtale ang. barnløshet. Håper hun kan hjelpe med-oss. Han jeg er samboer med er også verdens beste, gjør alt for meg. Synd jeg til nå ikke har kunnet gi han det vi begge så sterkt ønsker, en gutt eller jente

Lykke til!

Hei cath78

Godt å høre at man ikke er alene om å føle negative tanker, selv om jeg selvfølgelig ikke unner andre det.

Vi får håpe at 2007 blir året for oss, og lykke til hos gyn! Du må komme med en tilbakemelding om hvordan det går :-)

Klem

Hvis det er en trøst så er du ikke alene... Bare i julen har jeg fått fire meldinger fra familie og venner som skal ha barn. Er glad på deres vegne, men likevel så synes jeg det er så forb... urettferdig. Har nå prøvd i tre år og har på en måte gitt litt opp. Prøver nå å se på de positive sidene jeg har i livet, men det er ikke lett når den store drømmen er å bli gravid....

hadde mitt første forsøk i høst, men det gikk ikke bra. Skulle hatt termin i juli hvis det hadde gått bra så når en venninne kom på fest i julen og sier hun har termin i juli så knakk jeg sammen :( Klarte å holde masken ett lite sekund før min kjære samboer tok meg ut på luftetur. Fikk ut det verste og inn på festen igjen med ett påklistret smil resten av kvelden. Fy flate så vanskelig alt skal være...

Vi får trøste hverandre og håpe 2007 er året for oss alle!!!

Gjest Bjørnen Collargol

Slik blir det nokdesverre med de fleste her inne. Jeg hadde vært med min x i 8,5 år når jeg valgte å flytte fra han. Vi rakk et IVF forsøk som ikke var vellykket før den tiden. Man blir så fokusert på kun det ene at man glemmer resten.

Nå som dere venter på prøverør så hvorfor ikke drite i prøvinga frem til det? Slappe av, kose dere og ha sex når dere har lyst. Det er jo mye viktigere å få forholde på rett kjøl igjen enn å prøve videre og la forholde gå til helvete for å si det rett ut.

NEI jenter nå må vi ta oss sammen og gjøre det beste ut av situasjonen. Selv håpet jeg på positiv test i går, men vi ble ikke gravide denne gangen heller. I stedet fikk jeg melding om at min kusine fikk sitt 3 barn i natt! Nei livet er virkelig ikke rettferdig, men det får vi desverre ikke gjort noe med :-(

Ønsker alle jenter her inne et supert nytt år 2007!!!!!

Klæm

Skjönner deg så utrolig godt. Jeg har slitt en god del selv i det siste med ulike tanker ang.dette med å ikke kunne lage barn på egenhånd.

har fått en haug med julekort fra venninner som har fått baby det siste året. Der legger de ut i det vide og brede om hvordan det går etc. Alle har havnet inn i peisen hos meg,orker ikke å ha slikt fremme (iallefall når de vet at jeg ikke kan få barn på en to tre).Livet er urettferdig.Akkurat i det siste så har det föltes dönn urettferdig.

Har også en herlig herlig mann.Han gjör det aller beste han kan for meg i en vanskelig tid.Det er også tungt for han. heldigvis så har det ikke gårr utover sexlivet vårt,for vi vet at vi ikke kan få barn på den måten allikevel. Så sex har vi hjemme og barn lager vi hos legen :D

Har som nyttårsforsett å pröve å gjöre det beste jeg kan ut av situasjonen. Jeg SKAL pröve å se det positive i hele denne laaaaange prosessen.

Godt nytt år til dere alle sammen. Så glad for at vi har hverandre her. Det hjelper meg en utrolig mye.

Annonse

Tror vi alle kan nikke gjennkjennende til dette i større eller mindre grad.

Veldig viktig å ikke sette alt på vent, jeg har gjort det selv lenge nå men bestemte meg rett før jul på å begynne på en videreutdannelse som er nettbasert for det meste. Tenkte først at det kan jo hende jeg ikke orker fordi jeg er gravid, men det er mest sannsynlig at dette kommer til å ta tid og at det derfor er viktig å gjøre andre ting i mellommtiden. Så får jeg heller ta problemet med å ikke orke å fullføre utdannelsen hvis jeg blir gravid..............

Kan dere ikke reise bort på en weekend-tur da? Å flytte geografiske grenser er ofte kjempegodt når livet ellers rundt en er tøft og en påkjenning:o)!! Sånne turer pleier også å sette fart på et litt slunkent sex-liv også hihi........

Kan anbefale hotell Nebo i København, billig men veldig ok hotell med god frokost og ligger like ved tivoli. Dessuten går 10 % av inntektene deres til uteliggere i København og det er heller ikke så dumt;o).

Oppmuntringsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...