hønetuppa ønsker barn Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei Sitter å ser på min el test fra billigtester. En sånn strimmel. Teststreken er så og si like sterk som kontrolstreken.. Kanskje bittelitt lysere nyanse.. men det er ikke mye. Er den positiv, eller er det like før den blir positiv?? Gody nyttår!! :0)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Er den sterkere enn de du har tatt før, kan det jo være at det nærmer seg el. Imorgen er den kanskje enda sterkere. Trenger jo ikke kaste bort forsøket itilfelle el, så ville nok gjort et forsøk idag uansett viss jeg var deg;) Lykke til, og godt nyttår
hønetuppa ønsker barn Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 heisann:) Tok el test i går med morgenurin. den var da veldig svak, men kunne skimte en strek. Men i dag er den så og si like sterk som kontrollstreken og jeg har bittelitt el slim. JIPPI!! Da har jeg sikkert el da. Har testa i flere mnd nå, og aldri fått positiv el test!! Lykke til du også:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå