fjell og fjord Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hvis jeg hadde pupp så kunne jeg sikkert gjøre det.. så mannen min som ellers ganskje grei Men føles det at han setter ikke pris på at jeg ammer i snart 6 mnd Der er mange som har pupp ikke ammer eller gidder ikke eller slutter etter 3-4 mnd eller har noen problemer du blir sliten av å amme det er tungt å gå med disse store brust du får ikke gå fra ungen bare for korte stunder Jeg synes det er en del jobb å amme selv som ikke er vanskelig etter at man kom i gang.. Hva sunes dere?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 i starten syntes jeg det var slitsomt. men jeg var vanvittig sliten etter laaaang fødsel som endte i ks. brukte laaang tid hver gang han spiste. og i ettertid skjønte jeg vel at han kanskej for det meste brukte meg som sutt. nå synes jeg ikke det er noe problem. det går fort fort å amme. han tar flaske så hvis jeg skal noen steder pumper jeg meg bare litt. men det er jo klart at man er litt bundet opp da.. men vi er jo et team vi 3, vi er stort sett sammen hele tiden. og skal jeg noen steder tar han flaske som sagt:)) men jeg måtte kjempe litt for å få til amming, med noen brystbetennelser osv i starten..
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Jeg vet så alt for godt hva du mener! Jeg ammer enda min lille tass på snart 7 mnd.. Og pappaen innbiller seg at han "slipper unna" med mye pga at det er jeg som har maten, det er jeg som har puppen... Men er det virkelig jeg som har hele ansvaret av den grunn???? *gRR* Jeg syntes det var masse jobb til å begynne med.. Masse strev og grin fra både meg og baby.. Jeg ble dritt lei av alle som maste om jeg hadde nok melk og om melken ikke "fløt" ordentlig... Nå går ammingen strålende, han har til og med sluttet å bite meg! Men nå vil han ikke ha flasken.. Og det binder meg veldig til han.. Så her trener jeg han over på koppen! Og da.. DA har pappaen ingen unnskyldning lengere.. For han kan også mate fra koppen!! Men jeg kjenner meg selv.. Og jeg vil ikke amme utover et år.. Ikke for jeg har for lite melk, men for jeg føler ikke at det er riktig for meg.. Og gleder meg veldig til å få puppene mine tilbake! =)
mai mammaen til to Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 jeg syns ikke det er noe pes i det heletatt..og har ikke syntes det noen gang..alt har gått så lett for oss... hun elsker puppen.. her er problemet heller at hun omtrent ikke vil ha noe annet enn pupp...
fjell og fjord Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 Jeg hadde ikke noe problemer - betennelser osv Bare der tok langt tid i begynnelsen 40 min per gang jeg skrev opp en dag det tok 5 timer i lopet av 24 timer Men det er det at jeg er hjemmeværende og mannen synes at jeg gjør ingenting bare koser med babyen og amming er ikke noe bare kos hvorfor så mange som ikke gidder å amme og har problemer??? Vil gjerne slutte og ikke gjøre det for lenge?? Kanskje det er litt JOBB? Og litt kunst for å gjøre det riktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå