7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 noen som vet hvor lang tid det tar før det strammer seg inn igjen ? synes magen "disser" så fælt liksom.. trener 3-4 ganger i uka( instruktør til vanlig) og går lange turer hver dag.og spier sunt!!!. synes det er rart jeg ikke går NED også i grunn.. hmm.. la bare på meg 10 kg i sv skapet,men skulle gjerne hatt bort d siste 4.. Sparer kroppen?har en følelse av det altså.... takk for svar:)
hårsår Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Får inntrykk av at det er veldig individuelt. Magen min gikk tilbake til normalen etter 1 uke. Men jeg hadde bare 2 kilo igjen til normalvekt da. Har gått opp i ettertid, og nå har jeg 4-5 kilo igjen og magen ser litt gravid ut. Tror nok at du ser fin ut etterhvert dersom du mister de siste 4 kiloene og trener like flittig som du gjør. Lykke til!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 målet run dt magen er nesten det samme.. men huden er så slapp liksom....hmm
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Min hud er fortsatt litt slapp snart et halvt år etter. Men det virker som det blir bedre og bedre gradvis. Tror det er individuelt.
Beth84g Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Magen min ser ut som en bolledeig =) Jeg skøyt ut skikkelig de siste par ukene før fødselen. Var ett par jm som mente jeg skulle ha tvillinger men det var bare en stor jente og MASSE fostervann der. Blir nok en del jobb å få den inn igjen, men det kommer nok litt etter hvert. Skal se du akkurat har fått strammet opp og blitt fornøyd så sitter det en ny spire =) Men hos de aller fleste så strammes dette av seg selv,men det tar litt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå