Gå til innhold

Alviola2spirer*i*magen - lykke til i morgen!


Twinny

Anbefalte innlegg

Ville bare ønske deg lykke til på ul i morgen! Hvor langt er du på vei?

 

Jeg er 11+5 med to idag og skal på ul fredag og grugleder meg til det. Sambo prøver å berolige meg med at jeg har ikke blødd og det er ingenting fysisk som skulle tilsi at den ene er borte, men jeg puster ikke ut før på fredag.

 

Krysser fingrene for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei =)

 

Tusen takk for det..har du 2 også.. så gøy.. jeg er 11+4 i dag.. hvor i landet er du fra?

.... Jeg har vært super nervøs noen dager nå jeg også....veldig glad jeg bestilte ul... skal dit kl 8 i morgen tidlig.. blit tøft å stå opp så tidlig, men skal bli godt å få et ordentlig svar....

 

jeg har heller ikke blødd en dråpe, å mannen min å prøver å berolige meg også.. hehe, men er ikke lett. så redd den ene er borte....

 

Krysser fingrene for deg å... håper uken går fort for deg til fredag da =o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter å ha plukket opp noen fyllesyke sjeler:)

 

Så gøy at vi er så likt i løypa!

Jeg bor i Bergen, har fått hjelp på Klinikk Hausken og bestilte to;)

Formen var helt fin frem til uke 7, da begynte svimmelheten. Etter det har den vært veldig uforutsigbar, vet aldri hvilken mat jeg liker eller ikke og HATER egg og løk lukt! Siste ukene har jeg vært kvalm, fordi jeg ikke orker å spise så mye. Har klart å være på jobb før jul, men nå gruer jeg meg til jobb i morgen, har hatt den verste uken så langt.

 

Gleder meg til jeg bare kan smile og strutte med magen:) Har foresten en merkbar mage, men har forløpig gått ned to kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. min fyllesyke mann sto opp kl 14 i dag.. :)

etter det har vi ligget på sofaen og sett film bare... herlig...

 

Da bor du ganske langt unna meg, jeg kommer fra gjøvik.. men artig å følge med likevel siden vi har to og er like langt på vei ;)

 

Den mat greia er helt umulig for meg... kvalm døgnet rundt, men kjempe sulten samtidig.. hehe.. prøver så godt jeg kan å spise lite og ofte.. det hjelper.. heldig du som jobber.. da går tiden så mye fortere...

 

Jeg har begynt å gå opp jeg nå, og magen den synes nå.. gleder meg også til jeg virkelig kan vise den frem, gruer meg litt til hvor stor jeg egentlig blir ;)

 

 

ha en fin kveld.. jeg sier ifra i morgen om hvordan det har gått =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ultralyden unnagjort..........

 

 

 

 

Jeg orker ikke skrive så mye nå.. det gikk ikke så veldig bra.. en frisk unge, og en med noen feil.. vet ikke helt hva det er, så vi blir sent til trondheim nå for videre undersøkelser... reiser nå snart, men skal ikke inn før i morgen tidlig...

mest sannsynlig så blir det bare en baby tilslutt..

 

vi er helt knust nå=/

 

kommer ikke på bim på noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så trist!! jeg har ikke noe med denne tråden å gjøre, men jeg har jo fulgt med på deg! Håper dere blir klokere på nye undersøkelser, og at det går bra med dere!!

Masse trøsteklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei:(

Skjønner godt at dere er knust. Håper det går bra med dere etter hvert.

 

Masse trøste klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,føler med deg. Lykke til i tr.heim iallefall. tenker på deg.

Håper vi ser deg her snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...