smurfen :o) Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei! Tenkte å sette opp påmeldingen tidlig denne ganger. Håper mange kan komme ) Jeg kommer hvertfall og gleder meg.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Jeg kommer:) Her er oppdatert liste: - Aprilsmurfen - Mia Terese - Lykkebarn
snart lille venn Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Hei Godt nyttår til dere alle Jeg kommer også hvis ikke jeg har nedkommet med baby. Har tremin 9 januar. Har hatt store probelemer med innlogging så nå har jeg registrert meg på nytt og skrevet ned passordet i en bok .... har derfor måtte skifte nick også, tidligere nick var Crispo75.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 - Aprilsmurfen - Mia Terese - Lykkebarn - jennyø - snart lille venn
Två små trollungar Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Jeg kommer også! Gleder meg til å se dere! - Aprilsmurfen - Mia Terese - Lykkebarn - jennyø - snart lille venn
Två små trollungar Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Oops! Glemte å skrive meg selv på lista! - Aprilsmurfen - Mia Terese - Lykkebarn - jennyø - snart lille venn -Ikke sååå langt igjen...
kreps1976 Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er med!!! - Aprilsmurfen - Mia Terese - Lykkebarn - jennyø - snart lille venn -Ikke sååå langt igjen... -Kreps76
Grete-heggedal Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Hei. Jeg vil gjerne være med. Har ikke vært med på disse treffene før, har termin i mai. Blir spennende å treffe flere i samme situasjon... Gleder meg;-) - Aprilsmurfen - Mia Terese - Lykkebarn - jennyø - snart lille venn -Ikke sååå langt igjen... -Kreps76 -Grete heggedal Grete
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Hei. Da ses vi i morgen. Bord er bestilt på barn i magen til kl 19.00. Gleder meg...
JennyÖ Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Hej! Tyvärr så kan jag inte komma ikväll, då min feber vägrar släppa! =( Känns verkligen jätte trist! Hoppas på fler träffar! Ha det så skoj ikväll!
smurfen :o) Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2007 Hei JennyÖ. god bedring da! håper du kommer på et annet treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå