Gå til innhold

Jeg gruer meg så fælt til ul i morgen!!! :o(


elly belly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, skrekk og gru. Jeg har hatt en MA og en SA så jeg håper, håper, håper at vi klarer å lykkes denne gangen. Jeg har hatt ivf behandling så derfor får jeg såpass tidlig ultralyd. Jeg er i 8. uke.

 

Så du har to spirer i magen du da? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj. ja da skjønner jeg at du er så nervøs.. men godt du får ul så tidlig da, så slipper du å engste deg :)

skal krysse fingrene for at denne spiren sitter :)

 

Jeg skal på ul for å få bekreftet at det fortsatt er 2.. derfor jeg er så spent... fikk vite det så tidlig, så redd for at den ene er borte, selvom ingenting tyder på det.. men nervøs likevel..

 

lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi får håpe at spiren min sitter denne gangen. :o)

 

Det hadde jo vært flott om det ble dobbel lykke på deg i morgen...! Krysser fingrer for deg!

 

Lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei li-li* ,

 

å som jeg gleder meg til å dra på min første UL.....selvom det er veeldig skummelt.....hvor hører du til hen? Skal ringe Porsgrunn imorgen jeg å få time...hihihi

Blir vel sånn rundt uke 7 tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder til på St. Olavs i Trondheim. Jeg gruer meg fordi jeg er så redd for at drømmen skal bli knust... Ønsker jo meg en/ei lita ei sååååååååå mye og har allerede vært gjennom en MA og en SA siden i sommer.

 

Jeg er 7+2 eller 7+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja....kommer til å være nervevrak helt til det motsatte er bevist jeg også....skjønner liksom ikke helt at vi har lykkes denne gangen......satt jo inn to egg så det blir veldig spennende også da og se om det er liv i begge....skal ta hcg imorgen....regner du termin fra uttak eller siste mens? ? Er liksom litt usikker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe spirene våre sitter denne gangen! :o)

 

Jeg synes det er litt vanskelig å beregne termin jeg. Noen sier at man skal telle fra egguthentingen fordi det er den dagen egget befruktes, mens andre sier man skal telle fra tilbaksettingen... Hvis alt står bra til i magen og det fortsetter slik, har jeg termin enten 18. eller 20. august. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det 14 dager siden jeg satt inn , og det var på dag 3. så på barnemix.no at man kunne skrive inn befruktningsdato der , så siden jeg hadde frys telte jeg 14 dager +3 dager. og da tror jeg jammen min termin blir 8 september! :D også satser jeg stort på at det er to spirer der inne , og føder litt før tiden....så får vi augustbarn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei li li

Jeg er i samme båt som deg ja,skal i dag og er utrolig nervøs. Jeg er også blitt gravid med prøverør og holder til i Trondheim. Kanskje vi sitter på venterommet sammen i dag??:) Jeg er akkurat 7 uker i dag jeg. Har drømt de to siste nettene om denne ultralyden,og d var ikke akkurat gode drømmer...Så d skal bli godt uansett å få sett/hørt hvordan d står til der inne! Lykke lykke til i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...