Gå til innhold

Juli: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

Anbefalte innlegg

Håper dere hadde en super feiring! Både store og små...!

Her sov begge to gjennom hele greia, enda vi bor sentralt i en by så det er myyye krutt som smeller ;O) Hun har overhodet ikke vist interesse for fyrverkeriet som har smelt her hele uka heller.

Ønsker dere et fantastisk nytt år, og håper det kan bli litt mer fart på dette forumet dette året ;O)

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7603815-juli-godt-nytt-%C3%A5r-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt Nyttår!!!

Vi var ute og så på alle de fine rakettene! Og hver gang det smalt før på kvelden løp han til vinduet og sa ooojjjjjjj!!!

Det var ikke noe skummelt, og han la seg ca halv ett :)

Ønsker dere alle Godt Nyttår!!!

Klemmer fra

Vet du hva, anonym ? Jeg har 7 forskjellige nick jeg ... ;o)........ og hva har du med den saken å gjøre?

regner med at du har 2 nick du også.....et som du bruker til vanlig & anonym nicket når du skal være litt småspydig mot oss andre her inne........

Annonse

Men i alle dager da?! dette var da ikke noe å lage sånn oppstyr om vel?!

Har vært masse tull med brukerkontoen min så jeg har ikke fått den til å virke, også ville jeg ha et nytt nick da jeg fikk lillesnupp, og fordi jeg kunne tenke meg å være litt mer anonym da skjønner du.

Men her på klubbsiden er jeg jo Anetten&My synes jeg, så derfor skulle jeg bruke det her.

Men ihvertfall så måtte jeg opprette en ny konto inntil videre! Jeg har jo til og med skrevet der at jeg har vært medlem mye lenger ;O)

Skjønte ikke med en gang hva i all verden du mente med at jeg hadde brukt to nick og svart på samme innlegg, men Torpekjærringa fant det ut. Jeg har jo bare glemt å endre nicket, og senere ikke sett at jeg har svart på det før pga det, så har jeg svart igjen. Er det så galt å ønske dere god jul to ganger da??? hi,hi,hi er vel dobbelt så koselig det vel?!?!

Nå virker den gamle kontoen igjen, så da er den andre slettet! så vet du ihvertfall det!!! Var det noe mer?

Men hvorfor trenger du å være anonym for dette da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...