Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 .. er det noen flere enn meg som har lagt på seg + 12 kg her i uke 29? Begynner å få litt hette for hvor dette skal ende jeg... Nå blir det ikke noe godis eller brus på laaaaaaaaang tid på meg :-)
Mammasin Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Jeg hadde lagt på meg 13 da jeg var i uke 29..nå er jeg i uke 38 og har gått opp 20 kilo. Men det er faktisk nesten bare på magen..har spist bra hele svangerskapet og har egentlig ikke vært så bekymret. Vet jo at jeg skal gjøre det jeg kan for å bli meg selv igjen etterpå. Faktisk er jeg ganske motivert og har stor tro på at det vil gå greit. Så håper jeg at den lille vil ta sin del. Jeg må jo si at jeg var litt bekymret da jeg var som deg, men det stoppet jo opp noe og den siste mnd har jeg ikke gått opp noe særlig. Legen og jeg ble faktisk litt overrasket da jeg bare hadde gått opp 200 gr i julen.Og jeg har spist!! Lykke til videre!
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 Takk for svar :-) Legger på meg en kilo i uka jeg nå. Det er ikke så artig :-( Men får blir flinkere med maten og gå flere turer....
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 jeg har gått opp 12 kg i uke 32. er i 24 nå, og regner med å ha lagt på meg i julen. men forsøker å gå en del turer nå, har vært lite med det før 32 fordi jeg var litt redd for bekkenet og ryggen, men nå som det egentlig går bra vil jeg fortsette med turgåingen. uansett så har du lov å legge på deg når du er gravid. det er hva du gjør med deg selv etterpå som teller. vet at mange lar seg selv forfalle litt fordi de ikke ser noen ende på kiloene, og at det er lett for det, men det viktigste er å 'get back on track' så fort som mulig, for deg selv og for de rundt deg - så lenge du føler deg bra har også de rundt deg det bra. da har du mer overskudd til å pleie relasjonene til de rundt deg.
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 Er nok bare litt uvant å legge på seg. Har slitt med bekkenløsning siden uke 16 og vært 50 % sykemeldt siden det. Har trent regelmessig på Elixia de siste 10 årene, så det er veldig uvant å kun få gå korte turer.... Det er jo positivt da at lillegutt kommer i mars, så vi kan gå mye på tur :-)
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 ja, slik føles det for meg også - uvant. har trent kickboksing i 4 år, og nå føles det litt sånn rart. kroppen har forandret seg. :-) men ja - jeg føder i feb. og skal gå mye tur med lillegullet mitt også, noe jeg gleder meg veldig til.
godiva med 3 gull Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Her er det veie streik!! Nekter å finne ut hvor mye jeg har lagt på meg, men det er MYE.. og har 8 uker igjen... Har pleid å være veldig aktiv. gått minimum 1,5 time i skogen hver dag.(i svette tempo) pluss at jeg har ridd daglig. Kombinasjonen av at jeg var plaget med blødninger de første drøye 4 mnd, (fikk beskjed om å holde meg i ro) og røykekutt er ikke det beste for å begrense vekten.. he he. Så nå gleder jeg meg til å kunne ut å bevege meg igjen..
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2007 Jeg håper i alle fall å nå match vekt igjen etterpå :-) Regner med å bruke noen mnd på det.... Jeg skal gjøre det jeg kan for å begrense vektøkningen, men det får bli som det blir. Håper lillegutt kommer litt før termin - ble flyttet nesten 14 dg tilbake på ul :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå