Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært for at det er helligdag i dag, skulle jeg ha tatt blodprøve i dag. Testen er negativ og blødning er underveis (mørkebrun utflod). Skal i utg.pkt ta blodprøve i morgen, men er det noen vits i?

Vet noen hva det menes med 2 blødninger før man begynner på nytt forsøk? Denne jeg starter på nå og to til, eller denne og en til?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7603655-noen-vits-i-%C3%A5-ta-blodpr%C3%B8ven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj , så kjedelig at det skulle gå sånn da....det var jo ikke sånn det nye året skulle starte!

Jeg hadde tatt en prøve jeg , det er mange som har hatt både blødninger og menssmerter og likevel vært gravide!!

Når det gjelder nytt forsøk er det vel den som starter nå + en til , men vil bare si at jeg måtte bare ha den første perioden og så starte opp på neste mens igjen. Hvor hører du til da? jeg hører til i Porsgrunn.

trøsteklem fra meg

Ja, kommer nok til å ta prøven, men har absolutt ingen forhåpninger. Jeg hører til på Rikshospitalet, og skal gjøre alt for å holde tempoet oppe. Jeg begynte på spray 1/11, og har gått på hormoner i 2 mnd nå, så ting tar uansett tid...

Unner meg en ordentlig deppedag i dag! (...men er selvsagt glad på dine vegne :-)

Jeg hadde tatt blodprøven uansett, det er jo fortsatt muligheter for at du er gravid. Det kan jo også være en festeblødning, en venninne av meg fikk en liten blødning da hun skulle ha hatt mensen og hun var gravid som bare det.

Krysser fingerne for deg!!

Klem

Takk for fine oppmuntringer. Jeg tror innerst inne ikke at det er noe håp. Jeg har hatt veldig sterke menssmerter i dag, noe jeg sjelden har ellers og blødningen er "halvsterk", som det ofte er første blødningsdag. Har unnet meg en skikkelig deppedag i dag. Jeg har grått mye, og jeg har jo også kost og lekt masse sammen med datteren min på 18 mnd. Hun er fantastisk! Drømmer om å få oppleve dette igjen, og har tro på at det blir min tur!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...