Gå til innhold

hadde dere en fin kveld i går?

Anbefalte innlegg

her var vi hjemme og koste oss, spiste pinnekjøtt og greier ;)

men lillegutt hadde det ikke så koselig, han hadde så vondt i magen stakkar, bare trøkka og vrei seg... og ville ligge ved puppen, men siden vi spistte pinnekjøtt og han allerede hadde vondt i magen tok jeg ikke sjansen, så han fikk mme med malt i - og da løsna det ;) så klokka 24 sovnet han endelig, stakkar, ferdig tømt og kjempe sliten...

forøvrig satt jeg og pumpa puppene kl 24 ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7603513-hadde-dere-en-fin-kveld-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp :)

hadde faktisk en kjempefin kveld, maserier og høygravid tatt i betraktning *ler*

hadde full kalkunmiddag sammen med sambo, venninne med sambo og babyen deres på 1 mnd :)

brukte laaaaaaaaaaang tid på å spise og kose oss, spilte spill og sendte opp raketter;)

kjempekoslig nyttårsfeiring:)

Vi var også hjemme, bare oss tre, og lagde pinnekjøtt. Det ble utrolig godt, og vi hadde en koselig kveld. Litt anderledes enn tidligere nyttårfeiringer, kan man si, ingen festing og sånne ting (selv om samboer tok seg to øl)! Klarte å time amming både i forhold til middag og midnatt.

vi hadde det fint.

hadde vår svigermor og svigerfar på middag.

var ute rundt 1900 å så på noen rakketter,så gikk vi å la oss rundt 8-9 tiden..

mens jeg prøvde å lese natt historie til min eldste datter mens lille elisa skreik og skreik...

men vi sovnet alle sammen til slutt.

våknet halv 1 til at jeg skulle amme igjen.

så dette var en ganske "kjedelig" kveld. :)

hei!

hadde det veldig koselig!

var hos mamma og stefar.

med samboer, våre 2 barn, og hans sønn.

det var en familie til der, så vi var 11 pers totalt.

spiste kalkun og den smakte sinnsykt godt!!

klokka 12, våkna lille theo, og jeg tenkte at vi får bare prøve å ta han med ut...

det var da det starta å regne, men prøvde fordet. det smalt kraftig, regna og theo gulpa, og begynte å gråte, så vi gikk inn, og fikk sett ca 5 raketter.. hehe

kom hjem klokka 02, la marius på 5,5 og martin på 12. de slokna som et lys begge 2 :))

theo har faktisk sovet 3 timer sammenhengende mellom hvert måltid i natt, så dette ble en ganske bra start på det nye året!! :D

godt nyttår!!

klem!!

Vi hadd vårres tradisjonelle nyttårsfeiring... vi har åtte venna på middag og så litt drekking førr dem som gjør det... i år va ikke æ med ut å skaut opp raketta, fant ut det va bæst å vær inne i fall nån av små frøknan våkna å bei redd... men ingen reaksjon på dem...

E fortsatt trøtt pga. førr lite søvn... la mæ nemmeli ikke før klokka fem... å det e ikke å anbefal med to små pia... storesøster va faktisk flenk å søv tel klokka ni da... men fysj kor trøtt æ va i går og i dag e æ like ille... bi vel bedre i morra...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...