Gå til innhold

Kinesisk fødselskart ;)


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Den er som er på babyverden.no.. noen som har prøvd den???

Tror dere på det??

Stemte faktisk på alle jeg sjekket.. =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sjekket den ut og den stemmer på de jeg har sjekket...

 

OM den er sikker, så bærer jeg en liten jentespire i magen. Er 7+2... Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den stemte ikke på meg, å d gjorde den heller ikke på venninnå mi så fødte i november, så jeg ville ikke stolt på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, har ikke trodd 100% på den, men litt gøy likevel.. jeg bærer isåfall på en liten jente jeg også... men jeg har jo 2 i magen, det står det ikke noe om.. hehe... mannen min tror det blir gutter... blir spennende med ul om noen uker da ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldige du er så bære du 2stk, har du gått på pergo eller er d tvillinger i slektå? når fant du ut at du ventet 2? liker å sove lenge jeg så jeg tror ikke jeg hadde passt å fått tvillinger :-D hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tvillinger i slekta, på begge sider faktisk, men gikk på pergo, så er nok kderfor jeg bærer på 2 nå =)

kjempe spennende er det jo, men er litt redd også.. har ingen barn fra før, men skal nok klare det ;)

man stiller vel inn kroppen bare så går det bra......

fant ut når jeg var 7 uker på vei.. helt tilfeldig, jeg viste ikke at jeg skulle på ul engang den sene fradags kvelden jeg skulle på sykehuset.. ble et lite sjokk...

skal på ul igjen i morgen for å sjekke at det fortsatt er 2 der inne.. er jo sikkert det, men må være heeelt sikker ;)

jeg er heldigvis et morgen menneske.. hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei er ny på stedet, og veldig fersk på hele graviditeten. Er første gang og er stadig nervøs for alle nye følelser og endringer som skjer med kroppen. Har hele tiden hatt på følelsen at det er en gutt, og i følge det kinesiske fødselskartet stemmer dette:-D skal bli spennende å se... bare en ting, når er det en tar ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg og velkommen hit =)

 

mange som er nye her og ukjent med det meste....her kan du få svar på det meste kan jeg love deg ;)

den obligatoriske ultralyden som alle får gratis er mellom uke ca 17-20... det er da du får vite kjønnet.......

ellers så er det mange her inne som allerde har hatt ul, men bare for å sjekke at alt står bra til med den lille spira ;)

 

lykke til og kanskje du får en liten gutt skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...