Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Noen som har erfaring med så tette barn?? er det veldig mye stress?? gleder meg masse men er og litt nervøs...han på 15 mnd går ikke enda, og viser ikke interesse for å gå heller...håper han går før neste man kommer...
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Det blir jo nesten 2 år mellom dem da, så det blir jo ikke særlig tett. Synes personlig i underkant av 2 år er en helt ypperlig aldersforskjell. Har det selv mellom de aller fleste av mine barn.
*Mustang Sally* Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Helt ypperlig aldersforskjell syns jeg. Lillegutt er 15 mnd nå og jeg er 13 uker på vei i morgen. De får mye glede av hverandre. Slapp helt av. H*n vil gå før det. Dette går nok bra skal du se=) Lykke til
yasmina Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Han vil nok gå innen nestemann kommer. vi har 15 mnd mellom våre og eldstemann gikk ikke da minsten ble født. Gikk fint det også men er neppe aktuelt for deres del. Er kjempe stas å ha dem tett
Kakeåndsen Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Det er jo ganske mange mnd til nestemann kommer da... Lærer seg sikkert å gå innen den tid. Har forresten ei på snart 14 mnd og er i uke 23 med nr 2:-) Gleder meg masse.
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Ikke noe stress eller mer arbeid med to tette i det hele tatt. Jeg har 13 mnd. mellom mine, og det har ikke blitt noe mer arbeid i det hele tatt. Skifter du en bleie kan du like godt skifte to, osv.... Dessuten så er de nå veldig flinke til å leke sammen (21 mnd. og 8 mnd.), den største var litt sjalu til å begynne med, men nå går det veldig bra )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 snuppa her er 14mnd og jeg er 15-19uker på vei... blir litt mye jobb, men tenk såå mye glede de vil få av hverandre da... ;o)
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 snuppa mi er 13 mnd og jeg er 6 uker på vei. Gleder meg til den neste kommer:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 tuesen takk for alle positive tillbakemld....tro meg, det hjalp...gleder meg meg litt mer avslappet nå da...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 her er småen 12 mnd, og eg er 5-6 uker på vei. Gleder med kjempemye selv om det nok kommer til å bli mye arbeid i begynnelsen.
handygirl Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Prinsessa vår er 15 mnd og jeg er 8 uker på vei med nr. 2. Hun er veldig sjalu allerede og tåler ikke en gang at pappaen tar på meg
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Førstemann her i huset har nettopp blitt 17 mnd og jeg venter nr to i løpet av 14 dagers tid ) Tror det blir kjempefint for de to å ha hverandre å leke med. Niesen min gikk forresten ikke før hun var 17 mnd gammel, men da tok det bare to uker og så løp hun rundt omkring..hehe.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 har 1,5 år mellom mine barn. Syns personlig at det er tungt. De første måndene er verst, til man kommer inn i det. Er uenig med det flere under her skriver at det er så lett. Det kommer helt ann på barna det. Min største er veldig vilter, men den minste er rolig, men føler til tider at alt står på hodet. Sier ikke at det bare er slit, men ville nok forberedt meg på at det blir endel arbeid før man kommer skikkelig i rutiner med ting. Når det gjelder 15 måndingen som ikke går, så går han helt sikker til nummer to kommer! ) Lykke til!
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #14 Skrevet 4. januar 2007 Jeg tror din eldste vil være tilsnakkelig når du får neste, så det tror jeg går veldig greit. Jeg har 16 mnd. mellom mine, og det er tøft i starten, men nå som eldste er 22 mnd. forstår han og kan være til hjelp hvis han er i humør. Det skjer en enorm modning rundt to-års alderen så ikke fortvil. Det ordner seg, og han lærer seg nok å gå innen da.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #15 Skrevet 4. januar 2007 1 anbefalling. Skaff barnehageplass til han elste. Da får han lekt og moret seg uten barneskrik og en litt trøtt stresset mamma. Du får også ro på dagen til den lille. Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå