Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynnte dere med brø mat til babyen? og når smaksprøve?

Skrevet

Vi begynte å gi Amalie litt brød med leverpostei når hun var 6 mnd, hun elsket det fra første biten :)

Skrevet

vi prøvde fra han var 6 mnd men ville ikke ha prøvde litt nå og da så 7 mnd da var det greit hehe :)

Skrevet

gutten min er 6,5 mnd gammel. for en uke siden ble han kjempe sint da han satt sammen med oss og så på at vi spiste..

han hadde forsåvidt nettopp spist litt selv. det endte med at jeg lot han smake noen små brødbiter med leverpostei. og det likte han kjempe godt!

nå får han litt hver dag. og det er faktisk det eneste han ikke har vrengt ansiktet på første gangen han har fått smaken i munnen!

Skrevet

Hmm... Kanskje jeg skal begynne og gi litt brød mat så smått jeg da.. Har ikke tenkt at det er på tide! Ser enda på Joakim som "bittelille babyen" min.. Han begynner jo å bli litt stor gutt nå!

Lurer også på hva slags brød dere har begynt med??

Skrevet

jeg vet ikke når man "skal" starte med det. men så lenge han var så vanvittig interessert i brødskiva mi, så syntes jeg at han måtte få smake litt. han får noen brødbiter før frukt til lunsj. men ikke noe fast enda!

gir brød som ikke har så store korn i seg. kan helt sikkert gi det også da. tynn skive, masse leverpostei på!! det liker han:) bittesmå-biter!!

Skrevet

Da skal jeg prøve med litt brødmat til tøtte imorgen! Han er og helt vill etter brødskiva mi, selv om han egentlig er stapp mett! he he.

Føler det går slag i slag med denne maten nå! Deilig at det ikke har vært noe problem med tassen.. Han har tatt veldig fint til maten! *stolt mamma*

Skrevet

her har det også gått kjempe fint:) han er ikke flink å huske på puppen selv. men jeg gir han jevnlige påminnelser og han blir like overlykkelig hver gang!!

gleder meg litt til man slipper dette grøt klinet flere ganger om dagen altså..

Skrevet

Alle jentene våre har beggynt med brød når de var 6 mnd.....og da alle slags pålegg som er av smørepålegger!!!

Skrevet

Har også tenkt på å la Teodor få snake litt brødskive, men er livredd for at han skal sette det i halsen ! Han har jo ingen tenner... Kan jeg gi brød likevel ? *dum*

Skrevet

prøv med bittesmå biter. første gangen vi forsøkte var det myyye mer leverpostei enn brød!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...