Gå til innhold

Sover dere mye


*Villekulla*

Anbefalte innlegg

Jeg sover ikke på dagtid, men sover leeenge om morgenen (er sykemeldt). Kan sove til over 12 selv om jeg legger meg 22 om kvelden og det har jeg ikke gjort på mange år!

 

Noen like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg å sover mye.. er også sykmeldt.. sover på dagen også.. hehe.. men begynner å bli mindre trøtt nå en i begynnelsen... blir veldig fort sliten også.. må ligge mye å slappe av.. klarer ikke å stå lenge.. helt ødelagt jeg.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover også mye,legger meg tidlig å kan sova til kl er 1.. er ikke sykemeldt ennå for jeg har ikke vært hos legen ennå, men sliter forferdeligt når jeg må opp hall 7 om morgenen.. sov veldig mye når jeg gikk gravid sist.. kan jeg spørre hvor mange dager dere bler sykemeldt om gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sykemeldt pga noe annet jeg da jeg oppdaget at jeg var gravid. Har ikke vært hos lege ennå så jeg vet ikke hva hun mener. Hvis jeg trenger det så sykemelder hun meg sikkert for 14 dager av gangen de første månedene.

 

Kan jo også jobbe redusert, eks. 60 % sykemeldt. Da får man sove lengre om morgenen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble sykmeldt pgg kvalme... kastet opp fra dag 1... ble innlagt på sykehuset fordi jeg ikke fikk i meg hverken vått eller tørt. når jeg kom ut derfra etter en uke så ble jeg sykmeldt til midten av januar.. skal til legen igjen den 9...tror jeg blir sykmeldt hele svangerskapet,, er 100% sykmeldt... jeg blir ikke bedre... bare ligger å er dårlig hele dagen =/

er 11+4 i dag.... sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ta kvalmstillende 3 ganger om dagen for å klare dette... ikke noe gøy =/

 

men ble allerførst sykmeldt 14 dager av gangen, så tror det er det normale, hvis ikke legen ser at det ikke nytter.. hehe.. da kan det hende du blir sykmeldt lengre.....

jeg har allerde vært hos legen 5 ganger etter jeg ble gravid.. er ellers der bare maks 1 gang i året.. hehe.. sånn er det å være gravid =)

mennene våre slipper lett unna =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var kvalmen hele tiden sist gang, men gikk på skole da så jeg bare sluttet.. er blitt like kvalmen nå (venter sikkert ei jenta t :o) ) så jeg har allerede vært en del borte fra jobben.. men har snakkt me noen på jobben ang sykemelding å di sa at jeg fikk maks 1uke om gangen, men vett jo ikke om di bare gjetter elr seie noe.. men ska bestille time i uka nå, så då ser eg ka så skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til legen det hvor mye han/hun vil sykemelde deg av gangen. Noen leger skriver knapt sykemeldinger og du må være dausjuk før du får noe, mens andre er mer villige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tid til å sove jeg,er fullt kjør her fra morgen til kveld.og lillemann på 17 mnd er urrolig om natten..men er drit trøtt ja.har jeg fått låv har jeg sove til 12 om dagene jeg oxo...*gjesp* men men skal ikke klage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis en forståelsesfull lege.. syntes det er viktig at de tar en alvorlig og tenker på vårt og barnets beste... hva gjør det godt å slite seg på jobb hver dag hvis man egentlig ikke klarer??

nei, dumt at det finnes sånne leger der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gal av å ikke sove..! ligger våken i flere timer og vrir meg, før jeg får sove i ca 5 timer før jeg våkner og ligger og vrir meg igjen... dette er uansett når jeg legger meg, kl 21 eller kl 07... men etter å ha vært våken noen timer, kan jeg sove igjen.. :) er utrolig lei av å ligge våken i flere timer.. :( usj... hehe, er litt rart, for før kunne jeg lett sove 12 timer om jeg bare ville.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det som irriterer meg er at sambo mener jeg selv har bestemt at det skal være sånn, og at graviditeten ikke har noe med søvnmønsteret mitt å gjøre.. ser det ut som om jeg vil det skal være sånn..?? før kunne jeg snu døgnrytmen akkurat som jeg ville.. være våken hele natta en periode, for så å hoppe inn i en "normal" døgnrytme på null komma niks.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bestemmer ikke akkurat selv at man vil ligge våken flere timer og ikke få sove nei! Så "enkelt" er det ikke;) For min egen del kan jeg legge meg utrolig tidlig, av og til halv ni om kvelden og sove kjempetungt og drømme ufattelig mye rart og våkne tidlig om morran før jobb og fremdeles være kjempetrøtt... Av og til hjelper det å sove en halvtime-time om ettermiddagen, da fungerer jeg så og si normalt;) Men søvnmønsteret mitt er ikke akkurat fast... Hender ofte jeg blir liggende flere timer før jeg sovner, og nå for tida er jeg oppe 2-3 ganger om natta for å gå på do også og da tar det tid å sovne igjen... Slitsomt siden man trenger masse søvn framover... Håper det ordner seg etter hvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, vet hvordan det er.. :P så du har også masse rare drømmer? jeg drømmer utrolig mye rart, og jeg husker det jo så utrolig godt når jeg våkner..! ;) er skikkelig fascinerende..! hihi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...