mayaya Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hva har dere klart til den lille av utstyr? Vi har tenkt å handle i morgen, men jeg vet fremdeles ikke helt hva.. :-)
cec26 Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Dette har jeg klart... Termin 20 feb... men mye er fra sønnen min på 18 mnd da... så har sluppet å kjøpe mye... Klær, mangler en god vinterdress... finner ingen jeg liker... er veldig kresen på klær... særlig når det er gutter... finnes så mye stygt... Vogn Vognpose ( to stk ) Bilsete Vugge Håndkler Gasskluter Shampo og dusjpe ( bruker det samme som storebror ) Har noen bleier liggende fra storebror Brystpumpe, Men jeg kommer til å kjøpe elektrisk etterhvert... Smokker
Mammasin Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 vi har: stellebord, vogn og seng stelleveske vognpose to tepper gulpekluter endel klær i str 56 dyne pute med to trekk sink, klorhexidin, støtputesalve, olje det er tre uker igjen: skal kjøpe badekar og noe ulltøy. Er litt usikker på størrelsen der så mulig pappa må ut og kjøpe da hun er kommet..
mayaya Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 takk, takk :-) nå blir det shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå