Gå til innhold

Godt nytt år!! 200 dager igjen, og 2 dager fra 2 tri!!


prins 07, prins 10

Anbefalte innlegg

Godt nytt år alle sammen. Nå er vi endelig i 2007, året hvor våre spirer vil bli født!! Har dere tenkt på det? Her gleder vi oss sånn. For første gang på veldig mange år tok jeg oppvaska halv 10 på første nyttårsdag... hehe. Jepp, var helt utslitt halv 2, så da var jeg i seng.Så slitsomme fulle folk er når man er edru selv...Det blir vel ikke så sent oppe neste nyttår heller tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år til deg også.......

Er deilig å tenke på at det endelig er januar og "riktig" side av året igjen... nå kan vi se frem mot vår og lysere tider og vår kjære små som plopper frem etterhvert ;)

håper disse triste kjedelige januar og februar mnd går fort...ligger hjemme på sofaen sykmeldt hver dag, så tiden renner liksom ikke fra meg, men men........

ble ikke så sent på meg heller i natt.... var heldigvis ikke på noe kjempe fest, men mannen min ble litt full.. heh... jaja..

 

ha en fin 1.januar dag =O)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Jeg er syk jeg også, ørebetennelse, kjempedeilig når man ikke kan ta antibiotika.. hehe. Samboeren min kom tuslende hjem litt senere enn meg igår ja, men han må jo få lov til å feire. Ønsker deg god bedring, et flott nytt år, og masse gratulasjoner med den eller de? du har i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt aar til dere og! Jeg har 201 dager igjen... saa naa er det bestemt at vi gaar over til 2. tri naar man er 12 fullgaatte uker sant? Alle info jeg ser i grav.boeker og Siri oppe paa siden tilsier jo det. Paa babymix.no siden har de en stilig side hvor du legger inn datoene dine og faar en liste hvor de gir deg en del vitale data, og da tror jeg de gav 1. januar som datoen da faren for spontanabort ble vesentlig mindre.

 

Saa all grunn for aa feire begynnelsen av 2007 - og uten hangover! Hurraaaaaaa!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 201 dager igjen i dag ;)

tror jeg går over på 2.tri på torsdag..12+0 ikke sant??vanskelig det der.. hehe...... skal på ul i morgen tidlig tidlig for å få bekreftet at det er 2 i magen.. er så spent ;)

 

skal sjekke ut de sidene sonia :)

 

manne min ble med meg hjem, for det var et stykke og kjøre, men han sover fortsatt.. hehe.. syntes han fikk lov til å ha en fylle kule i går.... blir jo aldri noe ellers ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 201 dager igjen til termin og har forstått det sånn at jeg går over til 2.tri når jeg er 11+6, er vi enig om det Sonia??

 

Godt nyttår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja i Norge regnes det fra 12 fullgåtte uker, men i noen andre land fra 14. Jeg fikk 2 januar for at faren for spontabort avtar på babyverden, men vi kan vel begynne å glede oss mer over det som skal komme nå uansett datoer. Jeg føler ihvertfall at den lille er kommet for å bli, og gleder meg for hver dag som går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt nyttår..! ;) jeg har også 200 dager igjen i dag, kunne ikke passet bedre..! ;) er bra det har blitt avklart når vi skal gå over, så slipper man å krangle..! ;) men må jo innrømme at det er godt å vite at jeg hadde rett.. ;)

 

hehe, min sambo klarte å få en rakett i skjorta, den var heldigvis liten og gjorde ikke så alt for mye skade, han ble bare litt brent på brystet, heldigvis..! så jeg har lekt sykesøster i natt og servert poser med is for å legge på, osv.. :) så ble ikke noe av den planlagte nyttårskosen..! men den kommer vi nok tidsnok til..! ;)

 

håper dere alle får et supert år med mange gleder..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...