mamseeeen Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 hun sparker på ribbeina, å det er så vondt! har ikke sovet i natt pga det. å enda er det 4mnd igjen..skal det være slik i 4mnd til så "dør" jeg, orker det rett og slett ikke!!!!!!!!!!! blir jo helt utslitt av dette. hadde ikke noen slike plager med min første...skal vell få alt nå da?!? sorry all sytingen, men man blir slik når man ikke har fått nattesøvnen sin:)
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Hun roer seg nok etterhvert skal du se. Når hun vokser mer blir d ikke plass til å sprelle så mye som nå Men d er veldig slitsomt å ikke få sove ja. Verste som fins. Kanskje du får deg en dupp ila dagen:)
mamseeeen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 ja får håpe jeg får anledningen til å ta en liten dupp senere i dag..hadde vært godt det
Lone35 =0) Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Kjære "Tora kjæm i april" Jeg har også sovet dårlig i natt. Er 17+6 og merker at jeg har begynt å få vondt for å snu meg i senga. har et godt tips når det gjelder å snu seg. ha på deg eller ligg på en silkenattdrakt den glir lett mot underlaget og gjør det enkelt å snu seg.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Uff har hatt noen slike netter her også.Vet ikke helt hva det har vært..men har hatt vondt i mange,over navlen og rett under brystene.Men jeg har brukt og tatt meg en dupp på dag tid og det hjelper utrolig mye.Håper det roer seg litt ned snart da.Men en herlig følelese allikevell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå