Gå til innhold

TERMIN IDAG :=)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja endelig er den STOOOOORREE dagen her, men tulla lar vente på seg. Gikk en uke over termin sist, så dere skal se at jeg denne gang går to uker over å må settes igang!!! Åhhhhh er bare så lei og klar for å hilse på prinsessa mi. Håper av hele mitt hjerte at hun er rett rundt hjørnet.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal krysse fingrene for at hun plutselig vil ut å hilse på familien sin :o) Håper du slipper så lang overtid! Slenger meg på denne jeg også forresten, tulla mi er hjertelig velkommen nå...må vel bare smøre meg med tålmodighet og innstiller meg på overtid, men er jo lov å håpe.... :o)

Har du noen tegn på at noe kan være på gang? Våknet 07.30 av vonde tak, og de kommer mellom 5-8 min fremdeles. Har dessverre ikke noe håp om at det tar seg ordentlig opp, har vært plaget med sånt "tull" av kroppen min siden uke 33...har mistet troen på at det noensinne blir fødsel!

Lykke til når det snart nå er din tur :o)

Skrevet

ja jeg har termin i morgen...men her lar ting også vente på seg...er nokså lei jeg også nå ja.særlig siden jeg har hatt to netter på rad nå hvor jeg trodde det hele startet...mye maserier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...