Gå til innhold

Hvordan trene MED baby?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Har ei snuppe som sover ganske lite om dagen(maks tre timer og da mest småblunder). Jeg ønsker derfor tips til treningsmetoder der jeg kan ta med meg babyen på trening. Triller daglige turer, skulle gjerne ha gjort noe med styrken i kroppen, som har forfalt siden svangerskapet.

 

Bor laaaangt utpå bygda, så kan ikke basere meg på treningssenter ala Elixia og Sats som har barnepass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg dessverre ingen erfaring, da jeg alltid har trent UTEN baby. Det høres ut som at du trimmer bra med vogn, da! Det går jo an å bli litt svett av å trille vogn, også, spesielt hvis en går motbakker! Hvis ungen sover når du kommer tilbake (eller mens du er ute og triller, for den del), kan du jo ta noen styrkeøvelser mens du har varmen i kroppen? Det har jeg tenkt på, men jeg har ikke kommet i gang enda... :-) Jeg er i grunnen ikke så flink til å trille tur heller. Foretrekker å bruke tida til husarbeid osv når ungen sover, og å trimme selv når jeg har noen andre til å passe ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer så dårlig å trene på kveldstid da pappan er hjemme, så derfor jeg er avhengig av å ta henne med meg...

 

Takk for tips! Foretrekker dessverre også å gjøre andre ting når jenta sover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøp deg treningsmatte, strikk med håndtak, pilatesball. Eg gjekk på rollerblade med barnevognen foran. Hadde vogn med håndbremse. Men her jeg bor er det flatt. Få mor eller svigers eller andre til å passse slik at du kan ta deg en sykkel tur, langrennstur, alpintur, fjelltur. Rulleski.

Gå i hockey stilling opp trappa. Gjør ulike styrkeøvinger på gulvet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...