Gå til innhold

Fra svakt kryss på CLEAR BLUE- TIL ENDA SVAKERE KRYSS;HJELP!

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt mensen 27 des. Har merket tegnene , men den kommer ikke. Har gått på pergotime dobbeldose denne mnd. Har øme bryst og bryst vorter, trøtt å sliten blir fort kvalm-kan være bivirkninger av pergo. men jeg har gått på 3 kurer, MEN TANTE RØD har alltid komme til tiden, gjerne litt før. Testet meg på lørdag 30\12, fikk da et veldig svakt kryss på Clear blue, testet igjen i dag, da kunne du så vidt skimte krysset.

Har en datter på 3 år og når jeg ble gravid ( Brukte da også pergotime)med henne var det ikke slik, dagen etter mensen var testen klar positiv.

Er det noen med erfaringer med dette?

Er veldig frustert

Fortsetter under...

Jeg opplevde nøyaktig det samme som deg. testet positivt den 14. des. svakt og den 16. med digitaltest som sa gravid. Så testet jeg igjen den 27. og fikk negativ test på den digitale testen, men skimtet en strek. Jeg regner med at jeg har vært gravid, men mistet. Jeg har ikke fått mensen ennå, så det er nok en såkalt MA. Jeg har bestilt time over nyttår hos gynekolog for å bekrefte mistanken.

Håper for din del at mensen kommer av seg selv, for det er ikke kjekt med utskraping, selv om det ikke gjør vondt fysisk.

Har aldri hørt om noen som har testet positivt, så negativt, for så å være gravid, så det utelukker i allefall jeg for min del.

Håper dere lykkes snart! Du kan jo bli gravid :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...