åsså jeg da :=) Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Da har jeg herved flyttet over:) lillegutt fremdeles i magen, men men han kommer iallefall ut iløpet av de neste 14 dagene
Bratsj Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Velkommen inn, åsså jeg da ! Og riktig godt nyttår !
Snupidupi Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år! Æ e nu trøtt som en strømpe etter å ha hatt gjesta på nytt års feiring... to ligg nu på gjesterommet og søv... e ikke nå nytt det da... e oppe med storfrøkna mens lisja ligg å søv enda... Kjenn æ har vældi løst tel å søv... hauverk har æ å... så håpa paracetn funka snart.... Klem klem
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 God morgen og velkommen hit, håper du tar med deg alle andre på lasset også
åsså jeg da :=) Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 Takker og bukker:) og jeg jobber aktivt med å ta med meg resten av gjengen og;) håper dere alle med babyene utenfor magen har hatt en fin nyttårsfeiring? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå