Tre små & mammaen Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Ja da er vi vel inne i år 2007:-) Tenk at det bare er noen måneder til gullene våre er 2 år!!!! Hvor blir tiden av????? ;-) Holder på å gjøre i stand til en super frokost. Vi får besøk av 12 stk nå klokken ni:-) Etter at vi har spist frokost og kost oss utover formiddagen så blir det middag klokken fire hjemme hos et av parene :-) Tenkte å lage ei sjokoladekake å ta me . Får vel rive meg vekk herifra ellers sitter jeg her når gjestene kommer... Nok en gang : HÆPPI NJU JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! :-) kLEMMMER fra
**synne** Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 HÆPPI NYTT ÅR!!!!!!!!! Vi skal reise hjem igjen i dag, fra mine foreldre. Skal gå om en drøy time, så får vel pakke sakene våre snart...og kanskje vekke gubben..hehe...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Ønsker alle et lykkelig Godt Nytt År:O) klemmer fra oss¤
vb-76 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Godt nytt år til alle sammen!! Skal prøve å være mer aktiv her inne i 2007. jeg syns det er så utrolig flott at det er liv i denne klubben enda!!!!! Klem til alle
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Ja, kjempegodt nyttår fra oss også til alle i Aprilklubben!
polarn & pyrene Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Godt Nytt År alle sammen fra oss i Göteborg. Nytt år, Nye muligheter.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Godt nytt år til dere kjekke aprilmødre og aprilbarn. Takk for det gamle og håper det nye blir like bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå