Gå til innhold

DIB-treff i Oslo onsdag 10/1

Anbefalte innlegg

Godt nytt år alle med-DIB'ere!

Da inviterer jeg til treff hos meg på V-estlionsdag 10/1 fra klokka 1100...

Alle er hjertlig velkommen! Send meg en mail: [email protected] om dere trenger en veibeskrivelse!

Fint med beskjed om dere kommer, så vet jeg hvor mye lunsj jeg skal kjøpe inn! :o)

VELKOMMEN!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7602750-dib-treff-i-oslo-onsdag-101/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at du kommer! :o)

Skal se om jeg tar meg sammen og sender mail i kveld etter at Karsten har lagt seg... Første dag etter ferien i dag, og jeg er "utslitt" allerede... Vært bortskjemt og hatt far hjemme i over en uke, plutselig er jeg alene om å opptre som entertainer... Phu! :o)

Annonse

Jeg og Dina kommer også! Muligens litt sent, må kanskje på jobben først... I morgen begynner jeg å jobbe, skal ha første time med klassene mine. Grugleder meg (godt uttrykk fra "Karsten får ikke sove"-boken) - dere som har større barn vet kanskje hva jeg snakker om...

Visste ikke at uttrykket "grugleder" meg var derfra, men jeg bruker nå det uttrykket i blant selv! Og jeg har jo selvfølgelig hørt om Karsten-bøkene! Fikk vår første til jul i år... Vi skal jo selvfølgelig ønske oss hele serien! :o)

Begynne å jobbe, ja. Må være litt rart å være i gang med jobben igjen. Jeg er glad det er 4 1/2 mnd til jeg skal igang igjen, i alle fall! :o)

Savner ikke jobben min i det hele tatt, jeg. Enda jeg trives veldig godt der!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...