Gå til innhold

DIB-treff i Oslo onsdag 10/1


-carina-

Anbefalte innlegg

Godt nytt år alle med-DIB'ere!

 

Da inviterer jeg til treff hos meg på V-estlionsdag 10/1 fra klokka 1100...

 

Alle er hjertlig velkommen! Send meg en mail: [email protected] om dere trenger en veibeskrivelse!

 

Fint med beskjed om dere kommer, så vet jeg hvor mye lunsj jeg skal kjøpe inn! :o)

 

VELKOMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emma er hjemme med meg fram til 15 januar når vi flytter. Går det greit om jeg tar henne med og? Vi blir ikke så lenge da, hun er litt utålmodig av seg, men hadde vært koselig å komme en tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertlig velkommen til å ta med Emma... Jeg har et relativt barnevennlig hjem, så det er ikke noe problem... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på det hvis jeg får lov. Har jo ikke vært med på dette før. Hvis jeg forstår riktig at du bor på Vestli, så er det ikke langt fra meg. Jeg sender deg en mail for å få veibeskrivelse. Det blir hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kommer! :o)

 

Skal se om jeg tar meg sammen og sender mail i kveld etter at Karsten har lagt seg... Første dag etter ferien i dag, og jeg er "utslitt" allerede... Vært bortskjemt og hatt far hjemme i over en uke, plutselig er jeg alene om å opptre som entertainer... Phu! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gleder oss, og ja....endelig litt mindre stress, det blir godt !

( har ikke begynt i den nye enda, tror det blir 15 januar, men den gamle har ny utvidet åpningstid til kl 16.00 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Dina kommer også! Muligens litt sent, må kanskje på jobben først... I morgen begynner jeg å jobbe, skal ha første time med klassene mine. Grugleder meg (godt uttrykk fra "Karsten får ikke sove"-boken) - dere som har større barn vet kanskje hva jeg snakker om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at uttrykket "grugleder" meg var derfra, men jeg bruker nå det uttrykket i blant selv! Og jeg har jo selvfølgelig hørt om Karsten-bøkene! Fikk vår første til jul i år... Vi skal jo selvfølgelig ønske oss hele serien! :o)

 

Begynne å jobbe, ja. Må være litt rart å være i gang med jobben igjen. Jeg er glad det er 4 1/2 mnd til jeg skal igang igjen, i alle fall! :o)

Savner ikke jobben min i det hele tatt, jeg. Enda jeg trives veldig godt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...