Gå til innhold

Hvordan gikk nyttårsaften med raketter og sånt?


-carina-

Anbefalte innlegg

Vi feiret nyttårsaften borte, og skulle for første gang ta med Karsten i bilstolen etter at han hadde lagt seg for kvelden. Var veldig spent på forhånd både hvordan det skulle gå i forhold til rakettene og hvordan han ville reagere på å bli vekket midt på natten for å bli satt i bilstolen.

 

Begge deler gikk heldigvis bare bra! Før han skulle legge seg (kl 19 - vanlig tid) stod vi i vinduet og så på et par raketter som ble skutt opp, tror han bare ble fasinert. Og når han først sovnet så våknet han faktisk ikke av de verste drønnene. Og han våknet heller ikke av at vi satte ham over i bilstolen, kjørte hjem og la ham i hans egen seng... :o)

 

Eneste bakdelen med nyttårsfeiringen er at klokka ble over to før vi var i seng. Og Karsten har begynt å stå opp klokka 07 nå, det var selvfølgelig ikke noe unntak i dag... :o( Og mor tapte loddtrekningen om hvem som skulle stå opp i dag! (Men så får jeg meg en formiddagshvil etterpå, da!)

 

Gikk det greit med barna deres og rakettene, eller var det mange barn som gråt der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi feiret nyttår sammen med venner (og de som bor der vi var har en gutt på 11 mnd), så var forholdsvis rolig feiring.

 

Siden vi skulle være der kl 19, hadde vi pysjet hjemme og hun sovnet før vi rakk å komme oss ut i bilen.. Litt trøtt kan man si, men våknet til da vi kom frem. Fikk hilse på litt før vi puttet henne i vogna så hun kunne sove. Sovna 20 og sov seg gjennom det gamle året uten en lyd. Sov gjennom alt bråket :)

SOv til 0.45 og da dro vi likesågodt hjem og la henne i senga. Sov så godt så! Sov til 6 men sovna fort igjen og sov til 7 fikk pupp og bleie (bæsj) og sov til 9.30!!!!!

Så kan jo ikke klage, men er jo trøtt fordet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det veldig bra. Sendte opp noen raketter for henne på 2 år før hun la seg, det var veldig spennende. Ellers sov de begge gjennom alle smellene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov som en stein gjennom brakene og smellene fra rakettene. Ble litt sent på oss, og dessverre våkna han kl. 02.30 (en halv time etter at vi hadde lagt oss!!). Helt uvanlig at han våkner på natta nå, men vi var hos mine foreldre og han lå for første gang i reisesenga. Fikk pupp og sov videre til 06 som vanlig. En snill pappa tok han opp etter mat, så mamma fikk sove til 09.30! Fint for meg, men nå er jeg nokså trøtt, så det blir tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi feiret hos storebroren min(vi bor ganske nære hverandre). og noen naboer av han.

Magnus var livredd de høye smellene og sånnt han,så han hylte når vi var ute... så vi gikk inn,ga flaske(for jeg hadde drukket champis) og prøvde å få han til å sove,men d ville han nok ikke nei... stakkars,ble nok litt skremt ja:)

 

Vi trillet hjem klokka 1 og la han klokka halv 2...da var d en sliten liten gutt som lenge hadde lengtet etter senga si ja... neste år blir d nok nyttårsfeiring hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigurd la seg til vanlig tid og sov seg gjennom hele greia. Dessverre våknet han også til vanlig tid, nemlig halv fem, og jeg kom meg ikke i seng før halv to. Trøtt... Sambo og et par kompiser hadde ennå ikke lagt seg da vi stod opp (var ikke fulle, altså), så da ble det Sigurds første nachspiel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla ville ikkje legge seg på kvelden, så ho fekk vera med ut å sjå på.. hadde hørselvern på seg så ho koste seg me å sjå på rakettene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...