Gå til innhold

Hatt en koselig jul? :o)


-carina-

Anbefalte innlegg

Vi er fornøyd med jula vår. Første delen av jula var stille og rolig, med bare vår nye lille familie på tre. I romjula hygget vi oss med venner. Nyttårshelgen ble tilbragt med massevis av familieselskaper. Eneste jeg har å utsette på årets julefeiring er faktisk at den er over! :o(

 

Ja, ja. Fri i dag til å slappe av og samle krefter og så er det bare fire dager til det er helg! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julen har jo vært litt spesiell, siden det var den første julen som en familie på 3! Har vært i en haug av selskaper og vist fram snuppa (men det klarer hun jo selv nå og sjarmerer jo alle).

Har egentlig ikke vært i så mange selskaper som vi pleier da noen klaffet på samme da, så måtte velge litt.. Nyttårsaften ble feiret med gode venner (med barn)

 

Da er det 1 år til neste gang og da er de jammen store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en kjempe koselig jul hjemme hos oss selv for første gang. Nyttårsaften var kjedelig, så blir hjemme hos oss selv neste år tenker jeg.

Ellers er det litt trist at jula er over allerede, elsker alt som har med jula å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Joda, julen var stille og rolig på Island også. Var hos svigers og feiret jul. Min første jul hjemmefra hehe. Jammen på tide hehe. Jeg hadde ikke særlig julestemning. De har andre tradisjoner og annen mat i julen der. Vi hadde ikke gaver heller. Benjamin fikk jo noen, men jeg og mannen fikk en hver. Litt spesielt, men vi valgte det selv.Sa fra til alle at vi ikke kom til å kjøpe gaver til voksne siden vi betaler så mange tusen for å komme til Island.

Ikke har de nisse der heller slik vi har.

Men det var koselig å være der. Besteforeldrene fikk nyte lillegutt en god uke.

Neste jul blir her i landet, så da blir det kanskje mer julestemning.

Godt nyttår til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en kjempe fin jul med fult program. Amandus har storkost seg og det har vi også:-) Men 5.juledag var han så utslitt av alle meskene (første dagen uten noe sellskap ol.) så da sov han snesten hele dagen, var bare våken i 30min av gangen...stakkars liten!

Men har vært en fantastisk første jul med lillegutt.

 

Nyttårsaften var vi hjemme hos oss selv med et vennepar som har termin 10.januar. Ble stille og rolig, men de dro ikke før 02.30, så ble jo sent allikevel:-)

 

Deilig nå med noen dager for å samle krefter, som du sier -carina-, men nå drar jo vi på ferie på lørdag...så da kan vi jo samle masse krefter:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...