Gå til innhold

Hvem får Hva, og flere spm :-)

Prøver igjen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nyttår=)

jeg er foresten 20 uker på vei=)

1. Når får/fikk man/dere greie på om det var gutt/jente, har ikke funnet ut dette enda..vært på 2 ul etter uke 17..

2. Når kom beskjeden om 1 eller 2 eggede?de så iikke om det er to eller enegget på noen av ul..så da får jeg vist ikke vite det før etter fødsel..spesielt tilfelle da..

3. Hva slags symptomer har dere?

ikke no=) hehe..har ikke hatt noe "fæle" symptomer..kun ømme brystvorter..

dette hjalp vel ikke så mye men..hehe..

Hei du ;)

1: Det fikk vi vel ikke vite sånn eksakt føre jeg var på 3d ul ;) Der kunne han konstatere at det var to gutter... (vet ikke om bare dette hender meg men er alltid sånn at han ene skjuler seg på en måte liksom og den andre viser seg skikkelig) for da vi var på første ul i uke 19 viste tv1 seg.. Og på 3d, var da 24 uker viste tv2 seg...Merklig det der gitt....

2: Veldig tidlig her...Det var allerede på sykehus det ved første kontroll, da de egentlig bare skulle sjekke hvor langt jeg var på vei..Var da 6+5 :) De kunne også da se en klar skillevegg mellom dem og at de lå i hver sin fostersekk.

3: Var veldig sliten og kvalm i begynnelsen...Også merket jeg at puppene vokste og ble harde på en måte..Hmm, noe mere da?! Nei...Fikk jo ett stort sjokk bare av jeg var gravid..Hehe... Også to dager seinere så fikk jeg vite at jeg ventet to nurk ;)

Ønsker deg masse lykke til videre ;) Gled deg til den første ultralyden..Det er kjempe stas ;);) Og bare herligo g se de to nurkene der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...