SuperMoM*to jenter* Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 jaja jenter:) så blir det 2007 babyer på oss som er igjen her inne:) da slipper de å være så små når de begynner på skolen og slikt..:S Januar er en fin måned å bli født i:) godt nyttår foresten!
selma07 og engel Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Veldig fornøyd med det!! Godt nytt år:-)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Ja, det er finfint... nå kan babyen bare komme )
ina:) Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 ja nå er det bare å komme lille snuppa mi :=))))
Tirilill Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 YES YES YES VI KLARTE DET! er nå på "riktig" side av nyttår! PUUUUH!
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Whatevver. Tror fremdeles ungen min ville fått et like rikt liv om hun hadde kommet i desember som i januar. Nå håper jeg bare hun kommer av seg selv så vi slipper igangsetting... Jeg vil forresten bare ha en baby, ikke 2007 stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå