Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Han er 8 uker.. Når jeg ammer så går det bra i begynnelsen, men så på slutten blir han liksom irritert.. Ligger og kaver, og river i puppen.. Slipper, og vil så ha tak igjen.. Hvorfor gjør han det? Må legge til at jeg bruker skjold, og han gjør det både med dem og når jeg ammer uten..
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Min gjer akkurat det same, trur det er litt lite mat i puppen då, så dei må arbeida meir for maten enn i byrjinga av måltidet
langevipper Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Når Oda har gjort det har jeg fått inntrykk av at det har vært lite melk i puppen, med oss gikk det over ved å bytte til den andre puppen (og noen ganger har jeg vært helt tom på begge og gitt mme:-) Jeg er ingen ekspert, har du forresten vært inne på ammedebatten og spurt??? Der er det ammehjelpere som svarer:-) Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Min holdt også på sånn i den alderen. Hos meg var hun faktisk mett, men ville gjerne fortsette å suge og kose seg (bruke meg som smukk) og ble irritert over at det kom melk. Var noen her inne som tipset meg. Begynte å gi henne smukk, og problemet ga seg.
Hoppetussa Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Det skyldes at han ikkke får ut mer melk av puppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå