Gå til innhold

Ble litt nyttårsdeppa jeg.....

Anbefalte innlegg

Har vært i helt sykt dårlig humør i hele dag, og ble etter mye om og men med på fest hos noen venner. Da klokka ble tolv og alle var superhappy og ropte godt nyttår og sånn begynte jeg å grine....

Jeg er bare så lei meg for at jeg ikke er blitt gravid enda, jeg ønsker det så mye...! Hjelper ikke akkurat at ei venninne er blitt gravid og er i tvil om hun skal beholde barnet pga at hun og typen har krangla i det siste... Håper virkelig 2007 bringer med seg mange positive tester blant oss prøvere her inne, det fortjener vi!

Ble rett og slett litt nyttårsdeppa, men nå er det heldigvis et nytt år med nye muligheter, og vi SKAL bli gravide i 2007!!!!

God klem til alle dere her inne:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7602423-ble-litt-nytt%C3%A5rsdeppa-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det. Det går vel bra etterhvert, men av og til er det litt vanskelig å se den andre enden av tunnellen eller hva jeg skal si....

Har nesten ikke sovet noe i natt, stakkars katten min har vært så redd smellene, og så har jeg og sambo greid å krangle oss inn i det nye året. Ikke helt optimalt akkurat.

Men som du sier, det hjelper å gråte ut av og til, og det har jeg jo virkelig fått gjort i natt...

Nyttårsklem tilbake, ønsker deg og alle andre lykke til i det nye året:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...