#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 godt nytt år selv der.
engutttil=) Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 godt nyttår! vi skal faktisk bli foreldra i løpet av detta året! tihi....... håpe d her året bringe lykke til alle å en vær!
Bebbies i magen Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år til alle sammen. Vi kom akkurat hjem. Det er så rart å tenke på at vi skal bli mammaer og pappaer i 2007. Det har ikke gått opp for meg ennå. Kommer vel etterhvert som magen vokser. Den har jo ikke blitt så veldig stor ennå, så jeg "glemmer" noen ganger at jeg er gravid. Men da minner den lille meg på at hun er der c",) Kos dere masse i det nye året og nyt øyeblikkene.
MammaiLarvik Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 GODT NYTT ÅR til dere alle!!!!!!!!!!!!! Det er helt utrolig at vi i år skal få barn. En deilig følelse spør du meg ) I dag har jeg 120 dager igjen, så det går fremover.....
Lone35 =0) Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år! Nå føles det ikke så lenge til vi får se nurkene våre. For det skjer nemlig i år! Lykke til videre alle sammen!
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Hurra hurra og godt nytt år til alle skjønne jentene her inne! Det blir mange bra endringar i 2007 altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå