Gå til innhold

Juni: da er rakettene startet for fult:)


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jett om han ble vill i øya da han så rakettene :) nå er han i hundre på gulvet :) blir ikke natt her på lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille gutt sovna kl 1930 og har for første gang på mange dager ikke våkna i 23 tiden.. han var så trøtt i kveld, nesten ikke hatt tid å sove i formiddag. kan ikke skjønne at det går an å sove gjennom det bråket!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim sover enda *bank ibordet* eller hadde det nok vært fullt kjør her i huset og! Eeeeelsker lys og sånn!

 

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isaac er enda i 150 =) ja ja..han fikk se rakettene i allefall...selv om jeg hadde ønska at han heller sov =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skulle litt ønske at teodor også fikk se raketter. men men!! det er kanskje hans tur om nån år:) hvordan går det forresten med nattesøvnen hans?? får håpe at den blir bedre nå når du er gravid og kanskje mer trøtt??!!når jeg var gravid kunne jeg sove sove sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan godt sove sove sove...men lillemann vil ikke sove sove sove =) så det håper jeg går seg til. for jeg blir å trenge natte søvnen.men pr nå går det i allefall bra ==)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår folkens!

 

 

Tassen sovna ikke før klokka 1 så bra start på året.. enig der lillemann sin mamma med spire. Vi var hos noen folk da så han var litt for nysgjerrig til å sove...

Jeg og tassen sto i vinduet å så på raketter.. så nesten ingen jeg.. men tassen hadde det gøy... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...