Gå til innhold

skal på ul 17 januar. å så lenge til :-)

Anbefalte innlegg

gleder meg sånn til ultralyd 17 januar, det blir spennende. skal man ta med urinprøve dit også? men må vente tre uker til enda:-/ flere som skal på ul nå i januar? vil dere vite om det blir jente eller gutt?

Fortsetter under...

Hei på deg.

Skal på UL 25. jan jeg, gleder meg veldig.

jeg skal ta m urinprøve dit, men d er fordi jeg har glemt den på de to tidligere kontrollene jeg har vært på :/ Svimehue innimellom altså!

Håper å se om d er jente el gutt. Har to gutter så "ønsker" meg jente, selv om d er det samme i grunn...

Du har jo UNDER 3 uker å vente, jeg har litt over, og du vet, TIDA FLYR jo, så plutselig er dagen der :)

Eg skal på UL 16. januar - dagen før mannen min reiser heim til Mexico for å treffe familien. Blir stas å ha med heilt ferske bilete av chiquitin.

Gler meg sånn til å sjå babyen - det må berre vere heilt fantastisk!! :) Vi vil ikkje vite kva kjønn det er.

jeg skal på ultralyd 23 januar på riksen.. syns det er en evighet til... men nå er det jo faktisk under 3 uker til. gleder meg så utrolig mye. vi vil vite hva det blir. vi tenkte også å dra på 3d ultralyd når jeg er mellom 24-26 uker. har hørt at det er helt fantastisk..

Annonse

det er visst bare til lege eller JM at du skal ha med urinprøve. du trenger ikke det på ul, med mindre det er noe spesielt.

joda det er sant ukene bare flyr av sted, både litt bra å litt trist. har kjøpt meg mamma bukse idag å jeg, så ser faktisk at jeg er gravid hihi det er litt morsomt. men folk har begynt å skal kjenne på magen min det er litt ekkelt, folk jeg nesten ikke kjenner også. neste gang skal jeg begynne å kjenne på demmers mage åsså hmf.

jaja det blir kjempe bra med UL ja jenter, kan nesten ikke tro at dagen da jeg skal få se lille spira mi skikkelig endelig er her....snart...:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...