Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 jeg fødte i juli. og det ser ut som om jeg er 5mnd på jo.. vil ha bort magen. liker ikke trene på trenings studio. sliter med ryggsmerter sp situps og sånn er umulig. HVA SKAL JEG GJØRE?? VIL HA FLAT MAGE IGJEN. iallefall litt mindre enn den er nå.
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Hadde jeg ikke visst bedre så vilel jeg trodd det var meg som skrev innlegget.. (bortsett fra at jeg fikk joakim i juni...) Det sies at "sit ups" er tingen.. Bare å huske det hver dag da.. =) Lykke til!
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Jeg skal ha bort det siste av magen min etter jul, har jeg tenkt! :-) Og det gjør jeg ved å jogge. Det er ingenting som slår jogging når det gjelder å få fart på flesket på magen. I tillegg tar jeg situps for å stramme opp magemusklene, men det er jogginga som er viktigst.
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Foringsautomaten: Jogger du med eller uten baby da? Hvordan fletter du det inn i dags skjemaet? Har lyst til å begynne og jogge igjen, men vet ikke hvor jeg skal klemme det inn i tids skjemaet mitt.. =)
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Jeg jogger uten baby, ja! :-D Det er sant at det er vanskeligere å finne tid nå, men nå begynner rutinene å komme mer på plass (gutten er 6 mnd). Jeg kommer til å jogge etter at gutten har lagt seg, i 19-20-tida på kvelden. Det er mye annet jeg skulle ha gjort på den tida, men jeg er bare nødt til å prioritere det nå! Det blir lysere om kveldene etter hvert nå, og da blir det lettere å få jogget på kvelden. Jeg skal også prøve å få tatt en tur på dagen i helgene. Da kan pappaen passe gutten. Et super-tips er forresten å bruke musikk til joggingen. Det er jeg nesten avhengig av. Jeg gleder meg til å ta joggeturene mine med musikken på gfull guffe. Da drømmer jeg meg bort og får "renset" hodet også. Kommer tilbake med masse energi og godt humør! Godt nytt joggeår! :-D
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Jaaaaaaa...!!!! Herlig guds sendte ipoden min med jogge "strap on"!!!! Jeg savner så å bruke den!! Har til og med gjort alt klappet og klart med jogge musikk!!! Hmmm... Kanskje jeg skal prøve og tvinge meg ut på joggings etter tøtte har legt seg 19.00... Er sååååå innmari lett å innta sofaen da ja.. Godt jogge "innstrammnnings" år ja!!
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Jeg vil og trene!!! Ang magen: Kan du ta "planken" ? Står på albuene og knærne eller tærne eller enda hardere: en fot:) Det synes jeg er det mest effektive!! Ønskejenta: Jeg er ikke noe glad i å jogge, så kan ikke tilby meg selskap. Men kan jo passe hverandres barn?? Joakim er jo så søt!! :=)
Beth84g Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Trene de skrå magemusklene er viktig. Siden musklene har blitt "dratt til siden" i det magen vokser så får du fatere mage igjen om du tar skrå situps. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei jeg og. Men nå skal den bort!!! Bare vente til jula er over =)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Mamman til Eline: Ti hi! Jeg skal huske det!! Det er bare det.. Det er best å jogge i mørket.. Da ser nemlig ingen meg.. he he. Har ikke helt "stilen" inne når jeg er på jogge tur... :-P
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 få bort magen: KUTT NED PÅ KARBOHYDRATER.. Dropp poteter ,ris og pasta og annen mel mat i 1 uke.. jeg lover deg en kick start;) Masse proteiner som kjøtt,fisk etc da så klart--- Og jogging er supert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå