Gå til innhold

Jeg drikker det jeg lyster i kveld....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to sovende barn på loftet, ett på 4 og ett på 9 mnd. Jeg har drukket to små sterkpils (6,5 %) og hittil to glass vin . Kommer til å innta litt mer. Har full kontroll og kommer aldri i verden til å drikke så mye at jeg føler jeg ikke har helt kontroll over det jeg gjør. Sambo er her også og inntar et par glass vin og noen småpils.

Jeg har tenkt å amme i morgen tidlig kl 7, slutter å drikke senest kl 24.

Jeg har spist mye mat og føler meg ikke særlig påvirket.

Ja, nå vil jeg gjerne høre hva dere mener. Er jeg ei uansvarlig mor i skrivende stund? Er det helt bak mål å amme i morgentidlig slik jeg pleier? Har en pakke erstatning på lur, men føler egentlig at det ikke skal være noe problem å gi den puppeskvetten til minsten.

Skrevet

Nei,du er ikke uansvarlig :) Sitter selv å koser meg med litt seamans shot likør nå. :) Skal ikke drikke mye,men er stor forskjell på å drikke seg full og på å kose seg :)

Hvis du slutter å drikke kl 24 er det vel absolutt ikke noe galt med å amme kl 7 i morgen :)

Kos deg videre i kveld og godt nyttår :)

Skrevet

Niks! Du er ikke uansvarlig!

Er selv på min andre glass vin, og jeg koser KOSER meg!!!! Blir nok en til (kanskje 2) i løpet av kvelden!

Lille gutt får uansett ikke mat før halv 7 om morgen, så...

KOS deg med litt alkohol! Det fortjener mammaer på slike dager!

Skrevet

nope.. det må da være lov å kose sæ ! sitt å me et glass hvit vin nu å har tenkt å fylle det på ! har å spist nettopp å blir ikke full når magen er full.. vet for har prøvd før.. går jo ikke inn for det da heller men vet me mæ sjøl at æ ikke bli uansvarlig pga noen glass vin

Skrevet

Har gjort det før, og gjør det i kveld og! Skal amme i morgen tidlig, og da gjør det ikke noe med en halvliter juleøl til maten og to glass rødvin. Jeg tror faktisk ikke det hadde gjort noe om jeg hadde ammet like etter heller, men føler ikke for det likevel.

Hvis en drikker noen glass vin, er det kanskje mer sjanse for at ungen kan reagere på noe annet i vinen, enn på alkoholen? Det blir jo mye druer...

Skrevet

hadde nok gjort det samme ja, så lenge jeg føler slv jeg har kontroll, men når dere er 2 er det jo enda bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...